اینجا سرده ... من خسته ام ... از همه چیز ، دنیای بی پایه و اساسی که اطرافمه ! آدما ! من از آدما خیلی خسته ام !

اینجا سرده ... من فکر میکنم ... فکر میکنم و فکر میکنم و اصلا هم از این فکر کردن ها نتیجه ای نمیگیرم ! مغزم کار میکنه ... به همه چیز به وقفه فکر میکنم و این شده تنها کار زندگیم ! به چیزا خوب ، به چیزای بد ! به بابام ، به مامانم ! ... به دختری که مدتیه فکرم رو مشغول کرده ... دختری به نام ...

بی خیال ... من هرچی باشم خائن نیستم ! ارزش رفیق همیشه سر جای خودشه ... هه ! ارزش رفیق ؟ کدوم رفیق ؟ چی کار بکنم وقتی بهترین رفیقم ... لعنت به من ...



بنا به دلایلی حذف شد !!




هه ... نمیدونم ، شاید من از رفیقام زیاد انتظار دارم ! شایدم نه ! شاید مامانم راست میگفت که «بشر ذاتا تنهاست ! »




اینجا سرده ... من تنهام ... مثل همیشه تنهام ، مثل یکسال پیش همین موقع ! یکسالی که بهترین سال زندگی من بود ، تنها سالی که توش احساس تنهایی نکردم ! سالی که پر از خاطره بود برام ، پر از ماجرا ، پر از حادثه ، و استثنائا : پر از دوست !!!


اینجا سرده ... من میرم ... اینجا جای من نیست ...






درد و دل 1 : بیخیالی جواب نداد ! همچنان سهراب !!!


درد و دل 2 :  هر زخمی خوب میشه الا زخمی که آدم از یه دوست بخوره !


درد و دل 3: هنوزم شراب تلخ میخواهم که مرد افکن بود زورش !!!


درد و دل 4 : به هیچ دختری برای دوستی نیازمند نیستیم ! دخترا نمیتونن با موجودی مثل من دوست بشن !


درد و دل 5 : به هیچگونه دوستی نیازمند نیستیم ! دوستان جمیعا نامردن !


درد و دل 6 : خیلی وحشتناکه که وقتی به یک دوست نیاز داری لیست موبایلت خالی خالی باشه ، وقتی هم سراغ چند تا نیمه رفیقاشون میری جوابت رو ندن !


درد و دل 7 : تو خودخواه ترین آدمی هستی که تا حالا به عمرم دیدم ! آره ... خود تو !!!

سخن نو !

« اگر مغز انسان چنان ساده می بود که ما از آن سر در میآوردیم، هنوز چنان احمق بودیم که هیچ از آن سر در نمی آوردیم.»

  • (یوستین گُردر- دنیای سوفی)


تا حالا بهش فکر نکرده بودم ! شما چطور ؟


بعضی چیزا که به نظر ما خیلی ساده میرسه ، واقعا پیچیده تر از اونه که بشه حتی به زبون آورد ، و بعضی چیزا اونقدر ساده است که ما اون رو پیچیده فرض میکنیم !


ما موجودات عجیبی هستیم ، منظورم آدماست ! همه چیز رو در مورد همه کس و همه جا میدونیم ، از تراز های کوانتومی اتم گرفته تا چرخش های خوشه های کهکشانی ... اما در مورد خودمون کمتر از همه میدونیم ...


و خوب من تازگی ها دارم به این نتیجه میرسم که ما هیچ تفاوتی با موجودات دیگه نداریم ! ما به اونها میگیم حیوان چون خودمون زندگی اجتماعی داریم و زبون همدیگه رو میفهمیم ولی زبون اونا رو نمیفهمیم ! اما آیا تا حالا فکر کردید که یه گله گوسفند هم ممکنه به آدما بگن حیوون ؟ :D


ما همه دنیا رو از دید خودمون نگاه میکنیم ، با مغز پیچیده خودمون ، حالا تصور کنید اگر ما به اندازه یه گوسفند احمق بودیم، دنیا در نگاه ما چه شکلی میشد ...



من و بابا و الکترواستیل

به یه نفر :


وقتی با تو حرف زدم خودم رو کاملا تخریب کردم و بعد از شونزده سال برای اولین بار غرورم رو شکستم ، باهات درد و دل کردم ... و امیدوارم ارزشش رو داشته باشه ...


به یه نفر دیگه :


من نه اونقدر که فکر میکنی مغرور و متکبرم و نه خودم رو میگیرم ! توی این موقعیت روحی تنها چیزی که دارم دوستام هستن و اونقدر برام ارزش دارن که به خاطرشون از همه چیز حتی تمام زندگیم بگذرم ، چه برسه به غرور و تکبر ...


تو هم جزء همون دسته از دوستایی !


به نفر سوم :


اوضاع همیشه همینطوری نمیمونه ...


ما هم به مراد میرسیم حتما ...


پ.ن : امروز رفتم توی کف یه مورچه و به این فکر کردم که این با چه هدفی اینقدر خوشه و زنده است و داره با شادی و اینا از در و دیوار بالا میره ! هرچی ازش پرسیدم «تو به چه هدفی زنده ای ؟» جواب نداد ، آخرشم فحش خواهر و مادر رو کشیدم بهش ولی بازم جواب نداد ... رفت تو آستینم ... نمیدونم آخرش چی شد ، هنوز هم جسدش پیدا نشده :D


پ.ن2: در دست تعمیر ... من اشتباه کردم ... بعضی چیزا توی خصوصیات شخصیتی من نمیگنجه !!!

یالا یالا ، رقص و شادی ... !!

بدو بیا دنبالم ، تو بیا دنبالم (دست شیطون از پشت بستی ! )

بدو بیا دنبالم ، تو بیا دنبالم ( بابا تو دیگه کی هستی ! )


--------------------------------------------------------------------------


پس مولانا در این اشعار به تمایز عشق حقیقی و عشق فنایی تاکید دارد و ما را به سوی عشق الهی میخواند. و خواستن همه چیز از خدا ... پس مولانا خیلی خوبه ... دمش گرم ! خیلی آقایی مولانا ... بچه کجایی ؟ بزن تو خط زانتیا ! چطوری پسر ؟


در نتیجه کوسینوس آلفا برابر است با یه ذره و سه دهم . پس با این حساب فرمول مولانا میشه E=مثنوی × غزلیات2  


------------------------------------------------------------------------


یکی نیست بگه پسر خوب ، تو که میدونی درس نمیخونی برای چی میری سه هزار تا کتاب کمک درسی میگیری؟ تو آخه کی درس خوندی که دفعه دومت باشه ؟ یه بار ننه ات مرده بود جوگیر شدی فکر کردی تو حالا باید موفق بشی و این امتحان الهی و ایناست ... بعد و قبلش اصلا درس خوندی توی زندگیت ؟ نه خداییش خوندی ؟

خوب یکی اینا رو به من بگه دیگه ! خسته شدم از بس با خودم حرف زدم !! :دی


-----------------------------------------------------------------------


کسخلان کلاس ...


تا نیمه راه برو ، بی توجه به هیتلر برگرد ...


-----------------------------------------------------------------------


میدونستید اسپینوزا ، فیلسوف هلندی، دقیقا مثل من به دنیا نگاه میکرده ؟ برای شناخت بیشتر دیدگاه من نسبت به دنیا، خدا ، زندگی ، مرگ و از اینجور اراجیف به حرف های اسپینوزا مراجعه کنید !








درد و دل 1 : زدم به خط بیخیالی ... برای خودم بهتره ! من اصولا کاری که فکر کنم غلطه نمیکنم ! و اونقدر غرور و اعتماد به نفس دارم که هیچوقت از اعمال خودم پشیمون نمیشم ! من اونقدر به خودم مطمئنم که حتی توی بیخیالی هم مسیر خودم رو ادامه میدم ! زندگیه منه ...


درد و دل 2: نظر شما در مورد


دختربازی

اس ام اس بازی

بدنسازی


چیه ؟


درد و دل 3 : شراب تلخ میخواهم که مرد افکن بود زورش / که تا یکدم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش


درد و دل 4 : به یک دختر خوب برای دوستی نیازمندیم !


درد و دل 5 : به یک دوست غیر کسخل ، با سطح آگاهی بالاتر از خودمان ، جویای احساس و قابل اتکا نیازمندیم جنس و سن و ایناش هم اصلا مهم نیست ...


درد و دل 6 : به یک استاد و مشوق در حد و اندازه های خودمان نیازمندیم ! استاد ها و مشوقین قدیمی دیگه هم سطح من نیستن !