بوی گند مهر ...

اندر اوصاف وبلاگ نویسی


یادمه یکسال اول وبلاگم همه اش نقل قول و تیکه های کتابا و حرف زدن در مورد مکاتب فکری بود ... توی تولد یک سالگی اش و با شروع سال دوم سعی کردم نظرات خودم رو هم به تیکه های کتابا و مکاتب و اینا اضافه کنم ... سال سومم پر بود از دل نوشته ها و روزنوشت ها و اینا ...


دیدم با شروع چهارمین سال فعالیتم باید باز یه ابتکار به خرج بدم ... ضمن اینکه اون سبک وبلاگ نویسی قبلی دیگه زیاد به روحیه ای که در دو هفته اخیر برای خودم ساختم و نحوه زندگیم نمیخوره !!!


از این به بعد زیر هر پست یه آهنگ که توی حال و هواشم و یه کتاب که خوشم اومده و دارم میخونم رو معرفی میکنم و لینک دانلود میذارم ! در ضمن یه موضوع نقد به موضوعاتم اضافه میشه ! توش اگر خواستم فیلما، کتابا و آهنگایی که تحت تاثیرشون قرار میگیرم رو نقد میکنم !! 


بعله دیگه اینجوریاس ...


ان در (!) روزگاران مدرسه


افتادم توی یه کلاس چرت ! همه بچه ها توی یه کلاس دیگه ان و فقط فرشید با منه ! بدم میاد از این کلاسه ! هم از همه آدمای مزخرف توش، هم از کوچیک بودنش ! از همه چیزش !!

مدرسه از جای خالی ارسلان پره ... پُره از خالی ...


از صدای گوشخراش ناظم تا اون سطل آشغال نزدیک آبخوری پر از خاطره و نوستالژیه لامصب :دی !!! 

فکر کنم معلما از سالای قبل بهتر باشن ... منم که میخوام درس بخونم امسال ... روز اولم کامپیوتر و هندسه داشتیم که خوب بود ... معلم هندسه سختگیر ولی خوش اخلاقه ... حالت ایده آل یه معلم از نظر من : هم مجبوری درس بخونی هم حالت از قیافه اش بهم نمیخوره !!!


کتاب حسابانم بالاخره گیرم اومد ... مزخرف ترین کتابی که دیدم ... هیچی از حسابان توش باقی نمونده ... یعنی حسابان تا پارسال سه فصل مشتق بود یه فصل حد یه فصل انتگرال ... امسال یه فصل مشتقه یه فصل حد ... انتگرال کلا حذف شده ... بقیه اش هم توابع و مثلثات و اینا رو دوباره تکرار کردن ... احتمالا معلم میگیرم یا خودم تو خونه حسابان قبلی رو میخونم اینطوری نمیشه !!!


بعله دیگه ...


اندر احوالات ملت آهنگ ها را ...


آقا ما ده سال پیش یه آهنگ ابی رو دوس داشتیم ... اسمشم نمیدونستما ... فقط عاشقانه دوسش داشتم ... ورژن قدیمیش رو ... بعد هرجا هم گوش میکردیم ملت میگفتن این آهنگ عهد بوقی چیه گوش میکنی ...

زد و ابی آهنگ رو بازخونی کرد با اسم «خالی» ... ملت آی گوش کردن ... آی گوش کردن و اونقدر همه جا پخش شد که جواد شد ... بعد ما همچنان اون آهنگ رو گوش میکردیم ... ملت میگن : ای این اهنگ جواد چیه گوش میکنی ؟ :دی


ایضا" در مورد آهنگای دیگه ابی، محسن نامجو و ...


جریان ...


میریم کم کم به سمت درس خوندن ... کمتر نت اومدن ... موبایل خاموش کردن ... جواب تلفن و اس ام اس ندادن ... صبح تا شب توی کتاب و کلاس و اینا بودن و غیره ... امسال سال متفاوتی خواهد بود از هر نظر ... قطعا !!!



آهنگ پست : Unforgiven II/Metallica  (متال)


کتاب پست : مهمان مردگان / فرانتس کافکا




پ.ن1: برای با تو نشستن بهانه میخواهم ...


پ.ن2: راکای قدیمی دهه شصت و هفتادم برای خودشون دنیایی دارنا (شکلک لاو و اینا)


پ.ن3: به یک عدد دوست دختر، اصفهانی، تحصیل کرده، باهوش، سن 14-16، قد 160-170، وزن ۵۰-۶۵، دوشیزه(!)، نیازمندیم ... لطفا اسم و مشخصات خود را در همین کامنتای این زیر بیاندازید :دی

نظرات 7 + ارسال نظر
romina جمعه 16 مهر 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://sangesaboor200.blogfa.com/

ببخشید این ادرس وبمه

romina جمعه 16 مهر 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام اقا سهراب من یک وب متفاوت دارم اگه بیای پست اولو بخونی همچیو میفهمی اگه خواستی کامنت بزار منتظرتم بیای

Arsalan شنبه 3 مهر 1389 ساعت 01:33 ق.ظ

lol
با همه قسمت ها موافقم
مخصوصا قسمت آخر
:D!

نسیم جمعه 2 مهر 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

بوقی دو ساعته دارم آپتو میخونم هی میگم: به به این بوقی سر به راه شده! بعد میای یه پ ن میذاری کلا همش میپره :D

هووم
کلا"کارایی که میخوای بکنی به نظر جالب میاد مخصوصا" اون قسمت درس خوندن :D

sahar جمعه 2 مهر 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://ssawass.persianblog.ir

مدرسه

سـ ا نــ یــــــ ا جمعه 2 مهر 1389 ساعت 08:02 ب.ظ http://funnyworld.blogfa.com/

به گمونم با وجود تاییدی بودن و این قرتی بازیا ! مناول باشم .

خب سهراب داشتم می خوندم متوجه شدم که 80% ش رو توی صحبت هامون گفته بودی و من می دونستم در همین راستا وبلاگت رو تحریم می کنم که مطلب تکراری نخونم .

راستی میخوای از دخترای مدرسه مون واست دوست دختر پیدا کنم؟ می دونم چه قدر ازشون خوشت میاد !!!

موفق بمون !

عاطفه جمعه 2 مهر 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://cold1.blogsky.com

مرده شور خودتو با 55- 70ت ببرن!:))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.