دریچه ... (2)

تجربه همواره داره بم ثابت میکنه :


آدم از گفتن بهترین حرفاش پشیمون میشه ...


از نوشتن زیباترین شعرا و متن ها پشیمون میشه ...


از گرفتن زیباترین تصمیم ها پشیمون میشه ...


آدم همیشه داره حسرت میخوره به خاطرا چیزایی که میشد نوشته نشه، گفته نشه، یا انجام نشه ...




همه اینا یه طرف ... وقتی فکر میکنم میبینم متاسفانه، آدم همیشه وقتی پشیمون میشه داره کار درست رو میکنه ! نه وقتی میگه، مینویسه یا تصمیم میگیره !!!





پ.ن: صغری، کبری میکنم، توی چاهم، پشت ابرم !!!


پ.ن2: فکرش رو بکن که همه چیز، درست همونطور که بوده، در همون مکان ها، با همون صحنه ها تکرار میشه، ولی جای یکی خالیه، یه جای خالی که حتی با تئاتر بچگونه حرف زدن با صندلی خالی هم نمیشه انکارش کرد ...


پ.ن3: به یاد ارسک ... امروز دوباره ... مشکلیه ؟؟!؟!؟


پ.ن4: احساس یه پیانو رو دارم که فقط دو تا اکتاو داره :D


پ.ن5: بیابان ... بیابان ... بیابان ... فقط یه روز ... داره تبدیل به یه رویا میشه !!!

نظرات 8 + ارسال نظر
دلارام سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

sedaye adam be zur do oktav mshe!

علیرضا جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 06:59 ق.ظ http://www.streetboy.blogsky.com

سلام
این طناب رو بگیر از چاه بیا بیرون
بیا بالا بابا افتاب زده دیگه پشت ابرا نیستی

ولی خودمونیم جبهه خودت رو مشخص کن یا ته چاهی یا پشت ابرا کدومش

شهرام شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://4u4m.blogfa.com

گاهی وقتا آدم از آدم بودن هم پشیمون میشه!!

سارا مدلی چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

رفیق اون آپه که تو پ.ن 3 گذاشتی رو خیلی خوب یادمه..شاید یکی از تنها آپاییت بود که من معنیشو فهمیدم

ستاره شب سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.ghampaizi.blogfa.com

سلام...


عشق پــــــــــــرواز بلندیست به من پر بدهید....
به من اندیشه ای از عــــشق فراتر بدهید .....


موفق باشی ...

شفق یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://shafaghbidel.blogfa.com

سلام ...
چیز زیادی از منظورت نفهمیدم ... خیلی به نظرم سر گشاده بود اما حس خوبی داشت ...
پشیمانی یکی از بدترین حس هایی که مثل خره به جون آدم می افته و فکرش رو در گیر می کنه ... گاهی حسرت ثانیه ی گذشته آدم رو آب می کنه و ثانیه های دیگه رو ازمون می گیره ، تا به خودت می یای تا از فرصت های دیگه استفاده کنی می بینی که همش نابود شد و دوباره احساس پیشمانی و ...
این حس برای من خیلی پیش اومده و عذابم می ده ...
خوشحال می شم به منم سر بزنی ...
شفق آمد ولی دیر نپایید که رفت ...

نسیم سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

سهراب با این که پست قبلیت احساس بدی هم میدهاما این پستت یه جورایی حرف دلمو زد علتشم اینه که الان به شدت پشیمونم ولی به این نتیجه رسیدم که پشیمونی آخرین چیزیه که جواب میده
من کلا دوست دارم تو هر روز آپ کنی!

دلارام دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

e rasti to piano mzani!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.