Same Mistake / James Blunt

Saw the world turning in my sheets and once again I cannot sleep

جهانم را دیدم، که در میان اوراقم سرگردان بود، و بار دیگر نمیتوانم بخوابم

Walk out the door and up the street; look at the stars beneath my feet.
Remember rights that I did wrong, so here I go.
Hello, hello. There is no place I cannot go.
My mind is muddy but my heart is heavy. Does it show?

I lose the track that loses me, so here I go.

من راهی را که مرا به بیراه میکشاند گم کرده ام، پس پیش تر می روم

And so I sent some men to fight, and one came back at dead of night.
Said he'd seen my enemy. Said he looked just like me,
So I set out to cut myself and here I go.

I'm not calling for a second chance,

من درخواست یک فرصت دیگر نمیکنم

I'm screaming at the top of my voice.

بلکه با اوج توانم فریاد میزنم :

Give me reason but don't give me choice.

برای من دلیل بیاور ، اما به من حق انتخاب نده

'Cause I'll just make the same mistake again.

زیرا من باز هم اشتباه قبل را تکرار خواهم کرد ...

And maybe someday we will meet, and maybe talk and not just speak.
Don't buy the promises 'cause, there are no promises I keep.
And my reflection troubles me, so here I go.
I'm not calling for a second chance,
I'm screaming at the top of my voice.
Give me reason but don't give me choice.
'Cause I'll just make the same mistake,

I'm not calling for a second chance,

من درخواست یک فرصت دیگر نمیکنم

I'm screaming at the top of my voice.

بلکه با اوج توانم فریاد میزنم :

Give me reason but don't give me choice.

برایم دلیل بیاور، اما به من حق انتخاب نده

'Cause I'll just make the same mistake again.

زیرا من باز هم اشتباهی قبل را تکرار خواهم کرد ...

Saw the world turning in my sheets and once again I cannot sleep.
Walk out the door and up the street; look at the stars.

Look at the stars fall down.

به ستاره ها نگاه میکنم کن که سقوط میکنند ...

And wonder where did I go wrong.

و در عجبم که من، کجای کار را اشتباه کرده ام ...





پ.ن1: به اون کسی که خودش میدونه قطعا ...


پ.ن2: قسمتایی که دوست داشتم رو بولد و ترجمه کردم !!!


پ.ن3: Give me reason but don't give me choice.


پ.ن4: کسی ویرونی عشق‌و توی چشمام نمیبینه ...


پ.ن5: نوای آواز درون ...


پ.ن6: اینجا دانلود کنید !!

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.streetboy.blogsky.com

واه واه واه خدا بدور عاشق شدی پسر

دخترک جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

قسمت هایی رو که خطاب به من بود رو بولد و ترجمه کردی... :)
خودت میدونی تایید کنی یا نه.

ستاره شب چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.ghampaizi.blogfa.com

سلام...
،،،،،،
،،،،،،،،،،
،،،،،،،،،،،،،،

حجم خالــی ”تـــو” را ؛ حجم پـُـر ”هیچ کس“ پـُـر نمی کنـــد! حالا هی بگـــو ... دوستــان به جــای مـــا...(!)


ممنون میشم سر بزنی...

سانیا دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 11:49 ب.ظ

حتی توداری مثال زدنیت هم نتونست جلوی فریاد زدن خودت رو تو این پست بگیره...

ستاره شب چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.ghampaizi.blogfa.com

سلام...
......
.........
.............

و سکوت..وسعت فریاد من بود....(!)

ستایش دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 09:00 ق.ظ http://eulogy75.blogfa.com

I lose the track that loses me, so here I go.

این تیکه ش فوق العاده بود
عجب آهنگی... یاد اوانسنس افتادم!

همون بهتر ک کسی ویرونی عشق رو نمیبینه...


و در آخر...

تولد الی مبارک!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.