یادها ...

من آن مورم که در پایم بمالند / نه زنبورم که از دستم بنالند


کجا خود شکر این نعمت گذارم / که زور مردم آزاری ندارم

  • گلستان سعدی




هشت آهنگ که من رو به یاد شش عزیز میندازه ....


1. مامان - Hurt/ Christina Aguilera



2.ریحانه - Leave a Tender Moment Alone/Billy Joel


3.آرمینا -Where the Streets have no Name / U2

Estranged / Guns N' Roses


4.ارسلان - November Rain / Guns N' Roses

Turn the Page / Metallica


5. نیلوفر - Wish You Were Here / Pink Floyd



6.فرشید - Vermillion / Slipknot



اینو به صورت یه بازی در میارم. هرکس حداکثر تا هفت نفر رو که دوست داره بنویسه ! از ریحانه، آرمینا، ستایش، محسن و غزل دعوت میکنم بنویسن ! 



پ.ن: اگه کسی رو ننوشتم قطعا دلیلش این بوده که شناختم ازش اونقدر نیست که با آهنگ خاصی مستقیما و بلافاصله به اون شخص فکر بکنم.


پ.ن2: کهکشان راه شیری حدود 500 میلیارد ستاره داره ... یعنی اگه اون 3000000000000 تومان اختلاس شده رو بین ستاره های کهکشان تقسیم کنیم، به هرکدومشون شیش تومان میرسه !


پ.ن3: فکر میکنین بشه ... ؟


پ.ن4: به زودی در این مکان پی نوشت نصب میشود ...

نظرات 6 + ارسال نظر
جیمز شنبه 2 مهر 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

یهو حال کردم با این آپ. به کسی چه!

ستایش جمعه 1 مهر 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

محسن نوشت: تفاهم دارین گویا :-" هرچند برا من فقط آرمینا زرده :دی

سهراب نوشت: :دی تو آپ تولد هرکی میذارم آهنگشو ای سهراب :دی

میشه :دی

آرمینا جمعه 1 مهر 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

Done!

جهت ِ مشتی بر دهان ِ استکبار! :D

غزل جمعه 1 مهر 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://http://vampire2012.blogfa.com/

اوه استاد :دی

هومم... باهمون شش تومن هم میشد خیلی کارا کرد، کلا حجم اختلاسه زیاد بوده تو ذهن من نمیگنجه!!

هومم... به زودی در آن مکان پ.ن نصب نشد :-؟

من اگه بخوام فقط برای 7نفر بذارم شاید یکم سخت بشه :-؟ ولی حتما اینکار را میکنیم استاد :دی

تنکیو

نیلوفر جمعه 1 مهر 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

ههه... یعنی سهراب امکان نداره اسم پینک فلوید بیاد و من یاد تو نیفتم! چه برسه به اینکه wish u were here رو گوش بدم!:دی

داداشی منی میدونی؟ خیلی واسم عزیزی میدونی؟!

محسن پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://nrestart.blogfa.com/

جدا اسم خودم رو این جا دیدیم جو گیر شدم...

پ.ن هات که جالب بود، ولی حرفی واسه گفتن ندارم :دی

بعد این که چرا من و غزل آبی ئیم بقیه زرد؟


و این که من نهایتا آهنگ های چرت و خز و خیل گوش میدم، یارو قهر می کنه می ره بگم این من رو یاد تو میندازه :دی ولی می ذارم به زودی :دی

ممنون دعوت کردی >:D<

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.