راند دوم !

اگر دنیا نباشد دردمندیم / وگر باشد، به مهرش پایبندیم (سعدی شیرازی)


بوسه ها میتوانند شیرین باشند، اما داستان زندگی، شیرین تر از بوسه هاست ... رویای بوسه ها میتواند جادویی باشد ... اما جادوی زندگی هر رویایی را متاثر خواهد کرد ... رویاها را کابوس میکند و کابوس ها را رویایی ... زمان، بی رحم ترین ماهیت هستی است و هر کاری فکرش را بکنی از او بر خواهد آمد. میتواند امروز ما را چنان به دیروزی از دست رفته و فراموش شدنی تبدیل کند که خودمان نیز به امروز خویش بخندیم ... خودمان نیز احساسات خودمان را به ریشخند بگیریم ...


و تا قیام قیامت، زندگی تنها یک پیاده رو بی پایان پائیزی است تا در آن راه برویم، و صدای خرد شدن خاطرات را زیر پای هایمان بشنویم ... و این همه راز بودن است ...



این روزا این جمله بنجامین فرانکلین برام خیلی معنی میده که «یک عمر طولانی ممکن است به اندازه کافی خوب نباشد، ولی یک زندگی مفید حتما به اندازه کافی طولانی است.» ... و همونطور که به بعضیا گفتم، این جنگ منه ... و من حاضر نیستم توی جنگی که لیاقت پیروز شدنش رو دارم شکست بخورم. این کلید زندگی منه تا قفل سکوتم رو باهاش بشکنم ... کلید در ورودی سکوی پرتاب من ... و همونقدر که کلید «زندگی مفید» منه، گذرگاهیه به سوی «لذت های» من ... چون میدونم برای رسیدن به اون آرمانشهری که دارم، حداقل نزدیک شدن بهش باید از این گذرگاه رد بشم و این فقط شامل یه سری رویا نیست، شامل واقعیت هاییه که تا حالا 18 سال باهاش کنار اومدم و منتظر این روزها شدم ... نباید از دستش بدم و این چیزیه که علیرغم همه کم کاری هایی که تا حالا کردم بهش ایمان دارم ...





آهنگ پست : I Guess That's Why They Call it The Blues/ Elton John





پ.ن: روی گونه هایم سد میسازم ... هر قطره ای این اشک ها، شهری را شاعر خواهد کرد ! (میلاد تهرانی)


پ.ن2: میتونم ادعا کنم همه چیز تموم شده ! دیروز تیر خلاصم رو خوردم و حالا هرچیزی مربوط به تو باقی مونده باشه، مال گذشته خیلی دور یا آینده خیلی دوره ... و در کمال ناباوری این به خودمم آرامش میده !


پ.ن3: نوشتن این آپ با خودمه ... آپای بعدی با خدا :دی


پ.ن4: در زندگی هیچ حکمی قطعی نیست، زندگی تنها یک سوال و جواب بی پایان است.(دیوید هربرت لارنس)


پ.ن5: ترجیح میدم بذارم لحظات احساس به حال خودشون باشن ... و به آینده فکر نکنم ... خیال پردازی نکنم و همیشه برای تموم شدن همه چیز آماده باشم :)


پ.ن6: از اینکه فردا باید برم مدرسه یه حس خوبی بهم دست میده ... شایدم پا میده !!!


پ.ن7: از آموزش پرورش بابت ایده احمقانه اشون در مورد کتاب «دیفرانسیل» متنفرم !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.