اشتباهی ...


این روزا ، دائما یه جورایی میشه که یاد یکی از پستای وبلاگ آرمینا میافتم ...


                  یه پست از آذر 88 با عنوان «وقتی همه چیز اشتباهی می شود ... »



جالبه ... یک عمر توی این پست زندگی کردم من ...








 پ.ن1: الان ممکنه بعضیا این پست رو بخونن، بعد برن توی لینک اون پست رو هم بخونن، بعد به خودشون بگیرن ! من شخص خاصی مد نظرم نبود بهرحال ... کل زندگیم بود !


پ.ن2: دقت کردین سه هفته دیگه مونده ؟ چه باحال ... چه خوشحالم من !


پ.ن3: برا بعضی چیزا نباید جنگید ... باید شکست خورد !


پ.ن4: کسی غیر از تو نمونده، اگه حتی دیگه نیستی ...


پ.ن5: برای بعضی چیزا حتی نباید شکست خورد ... باید تسلیم شد !

نظرات 3 + ارسال نظر
farzad پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

آپ کن دیگه کجایی؟

vahid دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

salam sohrab .

lotfan be addam

آرمینا یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 09:06 ب.ظ


من خودم این پستُ یادم نبود..!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.