دیالوگ ...

مرتضی شوهر دخترعمومه ! با اینکه 10-11 سال ازم بزرگتره، ولی دوستای خوبی هستیم برای همدیگه ...


یه بار با لحن کاملا شوخی برگشت ازم پرسید : « سهراب دوست داری Celebrity باشی یا Legend ؟ »


چند ثانیه بهش نگاه کردم، خیلی جدی جواب دادم : « دوست دارم Legend باشم »



شاید علیرغم اینکه 90 درصد مردم دنیا دقیقا برعکس من انتخاب میکنن ... اما هر روز بیشتر از این انتخابم مطمئن میشم !



پ.ن: اگه یه کنکور مثل 86 یا خارج کشور 87 بگیرن، من نخونده زیر 2000 میارم !


پ.ن2: اثر پروانه ای یعنی یه انتخاب اشتباه ساده، کل مسیر زندگیت رو تحت الشعاع قرار بده ...


پ.ن3: ناگهان چقدر زود، دیر می شود ...


پ.ن4: تا حالا دو تا حشره جدید و ناشناخته توی تختم کشف کردم ... شاید حشره شناسی بزنم تو انتخاب رشته ام !

نظرات 7 + ارسال نظر
...! سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

Lonlieness

این پستت کاملا توصیف حال من بود.غرق شدم توش الان...فک کنم ده دور خوندمش...
خودمم معرفی نمیکنم!!!

ستایش جمعه 9 تیر 1391 ساعت 07:18 ب.ظ http://sindaal.blogfa.com

لایک به آرمینا، نیلو و غزل [ لایک به همون حقیقت ِ واحد که سلبریتی عنــه؟ :دی خو همه لجند می‌خوان باشن دیگه:دی]

اثر پروانه‌ای :-؟ خوب تعمیمش دادی به زندگیت!

+کون‌کور چطور بود ؟ ;;)

غزل چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://hydrometeor-whisper.blogfa.com/

میخوای بگی جدا کسی هست که legend رو نخواد؟ :-؟

حماقت نیس آیا؟ :|


+ آرزوی موفقیت در کنکور! :دی

نیلو یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

لایک به کامنت آرمینا:دی

sara.med چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

باو تو از همون اولشم آدم زمینی نبودیو فضایی بودی.. هیچ وقت از نقاط تاریک ذهن تو تعجب نکردم..

آرمینا سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 09:25 ب.ظ


الکی حس ِ خود متفاوت پنداری نگیرتت ، نصف ِ مردم Legend رو ترجیح میدن. سلبریتی به چه درد میخوره؟!

عاطفه سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 06:08 ب.ظ http://cold1.blogsky.com

وبلاگتو گوشه ی صفحه بلاگ اسکای دیدم
8روز خوبی داشته باشی P:

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.