هویت

« هویت برساخته ای اجتماعی است. کیفیتی ثابت یا ذاتی نیست، بلکه ساخته می شود و سپس در تعامل با دیگران تغییر می کند. دوم اینکه هویت آمیخته با احساس تعلق است.جزء ذاتی اینکه بدانیم چه کسی هستیم، عضویت در گروه یا گروه های اجتماعی ای است که از اعضای شبیه به یکدیگر تشکیل شده اند. سوم این که مسئله هویت به تفاوت ما با دیگران نیز مربوط می شود. بخشی از دانستن این که چه کسی هستیم دانستن این است که چه کسی نیستیم. همچنین از آنجا که هویت اکتسابی - آموختنی - است انعطاف پذیر نیز هست و در برخی از جوامع انعطاف پذیر تر از برخی دیگر است.»

  • (در آمدی بر جامعه‌شناسی، نیکلاس آبرکرومبی)

ما و مصیبت انتخاب رشته !

باید بشینی توی یه هفته ، صد تا احتمال مختلف برای آینده ات رو پشت سر هم ردیف بکنی و بقیه اش رو بسپاری به شانس !!!


آدمیزاد سر دوراهی هم قرار میگیره دست و دلش میلرزه، چه برسه به صد راهی !!





پ.ن: یه انتخاب رشته مجازی گذاشته سازمان سنجش، با زبون بی زبونی به من گفت هیچ جا قبول نمیشم !!


پ.ن2: آی دنیا ... تا اینجاش خوب باهام راه اومدی ، قربونت یه کاری کن امسال کسی معماری و مدیریت نزنه که من قبول شم ! چاکرم ... خدافس


پ.ن3: کپی‌رایت عنوان پست مال من نیست !


پ.ن4: زندگی باید کرد ...

اینجور وقتا آدم میفهمه ...

یکی از خصوصیات آدمای تنها اینه که وقتی رتبه های کنکور میاد ...


یکی زنگ نمیزنه بپرسه : «هی پسر ! چی شد ؟ »

Teo Torriatte / Queen

When I'm gone

وقتی من رفته ام ...

No need to wonder if I ever think of you

نیازی نیست در این اندیشه باشی که به تو فکر میکنم یا نه ...

The same moon shines

مهتاب مثل همیشه می درخشد

The same wind blows

باد مثل همیشه می وزد

For both of us, and time is but a paper moon...

و زمان نیز می وزد برای هردو ما، اما یک ماه کاغذی هست که ...

Be not gone

نرفته است.

Though I'm gone

با وجود اینکه من رفته ام

It's just as though I hold the flower that touches you

درست مثل این است که من گلی که تو را متاثر می کند در دست دارم

A new life grows

زندگی جدیدی می روید ...

The blossom knows

شکوفه ها می دانند

There's no one else could warm my heart as much as you...

کسی نمی‌تواند قلب مرا چونان تو گرم نگه دارد ...

Be not gone

[گرمایی که] هنوز نرفته است ...


Let us cling together as the years go by

بگذار در گذر سالها پیوندمان پایدار بماند ...

Oh my love, my love

آه عشق من، عشق من ...

In the quiet of the night

در سکوت شب

Let our candle always burn

بگذار شمع ما همواره روشن باشد

Let us never lose the lessons we have learned

نگذار هیچگاه درس هایی را که با هم فراگرفته ایم از یاد ببریم ...


Teo torriatte konomama iko

بگذار پیوند دست‌هایمان پایدار بماند

Aisuruhito yo

عشق من

Shizukana yoi ni

در شبی ساکت

Hikario tomoshi

شمعی برایم روشن کن

Itoshiki oshieo idaki

و آنچه آموخته ایم را عاشقانه حفظ کن


Hear my song

ترانه مرا بشنو ...

Still think of me the way you've come to think of me

همچنان همانگونه که به من می اندیشیدی به یادم باش ...

The nights grow long

شب ها دیر می‌پایند

But dreams live on

اما رویا ها نمی میرند

Just close your pretty eyes and you can be with me...

کافیست چشم های زیبایت را ببندی و آنگاه می توانی با من باشی ...

Dream on

رویا بپرداز ...


When I'm gone

هنگامی که من نیستم

They'll say we're all fools and we don't understand

آنها خواهند گفت که ما احمق بوده ایم و چیزی نیاموختیم

Oh be strong

قوی باش

Don't turn your heart

احساست را تغییر نده

We're all

همه چیز مائیم

You're all

همه چیز توئی

For all

برای همه چیز

For always

و برای همیشه

Let us cling together as the years go by

بگذار در گذر سالها پیوندمان پایدار بماند ...

Oh my love, my love

آه عشق من، عشق من ...

In the quiet of the night

در سکوت شب

Let our candle always burn

بگذار شمع ما همواره روشن باشد

Let us never lose the lessons we have learned

نگذار هیچگاه درس هایی را که با هم فراگرفته ایم از یاد ببریم ...





پ.ن: بگذار فکر کنم دوست داری اینو بهت تقدیم کنم ... و بگذار فکر کنم تو هم میخوایم بعضی از این حرفا رو بهم بزنی ... میتونم رویاپردازی کنم دیگه !!!


پ.ن2: من کارهایی کردم که اون هرگز نمیتونست بکنه ... و از این بابت به خودم افتخار میکنم ! ... کارهایی که به قول آرمینا «فقط یه سهراب میتونه» انجام بده !


پ.ن3: پارسال همین روزا، توی ماه رمضان که سریال «نابرده رنج» رو نشون میداد، شعر آهنگشو بهت تقدیم کردم، فقط به خاطر این قسمتش :

از این عادت با تو بودن هنوز، ببین لحظه لحظه ام کنارت خوشه

همین عادت با تو بودن یه روز اگه بی تو باشم منو میکشه !


پ.ن4: برام هیچ حسی شبیه تو نیست ...


پ.ن5 : آهنگو از اینجا دانلود کنید !


پ.ن6: به یکی گفتم : اینجا تنهام، برم تهران دوست دارم !!!

بلند گفتم احتمالا، دنیا شنید ...


پ.ن7: زمانه هیچ نبخشد ، که باز نستاند ...