نقطه عطف !

« هرگز نباید سعی در تکرار لحظات داشت ، باید آنها را همان طور که یکبار اتفاق افتاده اند تنها به خاطر آورد.»

  • (عقاید یک دلقک هاینریش بُل)



پ.ن: من اینو میفهمم ... ولی گاهی آنچنان در «به خاطر آوردن» لحظه ها فرو میرم که انگار دوباره دارم توش زندگی میکنم ... انگار دوباره «تکرار» میشه و چون تکرار میشه گه زده میشه توش !!!



پاسخ کامنت مریم: شاید حتی دیگه اینجا رو نمیخونی دوباره ، ولی اگر میخونی، کامنت قبلیت برام این سوال رو بوجود آورد که تو دقیقا کی هستی ... یه آدرس وبلاگی ؟ ایمیلی ؟ آیدی ای ؟ شماره ای ؟ فیس بوکی ؟ تویتری ؟ ... ؟ :D

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

چه سوال سختی .."توکی هستی؟ " تازه قید دقیقا هم اوردی.. من حتی جواب نادقیقم ندارم ..
تا جایی که یادمه دیرتر ازین حرفا کامنت تایید میکردی ..
برا سوالت همین یه جوابو بیشتر ندارم : من یه بدبخت محکوم به نمیدونم چند سال زندگی تو این جنگلم که فیلا فقط20 سالش رد شده ...ونه چندان اتفاقی از وبت سردرآوردم
تا بعد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.