فردا

« یک کلمه کوچک ولی داستانی بس بزرگ از هزاران امید و آرزو های انسانی. راستی اگر فردایی نبود شب که به انتظار آن صبح روشن سر بر بالش میگذاردیم، به چه دلخوش بودیم ؟!؟ آن کس که فردایی ندارد مرده است. اگر زندگی با امروز به پایان رسد، دنیای ما پر از رنج و ناکامی است. این فرداست که چون لذتش هنوز درک نشده است شادی بخش جلوه می کند. آری با امید فرداست که آدمی زندگی می کند. فردایی که فردای دیگری در دنبال دارد و عالم وجود را با دور و تسلسل خود به لایتناهی می کشاند.»

  • (روح الله خالقی ، سرگذشت موسیقی ایران)

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 08:32 ب.ظ

یا سلام به شما
من آسیه حیدری مترجم " زمانی که یک اثر هنری بودم" هستم
از نقد بینظیرتان لذت بردم در چاپ نهم کتاب امسال به نمایشگاه می رسه آثار دیگری هم از من در بازار وجود داره خوشحال می شم یخونید و نقد کنید
در انتظار نظراتتون هستم
آسیه حیدری 09122619622

علیرضا شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.streetboy.blogsky.com

جالب بود بهش دقت نکرده بودم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.