آخرین ایستگاه ...

وقتی بر می‌گردم به گذشته نگاه می‌کنم، میبینم در تمام مقاطع زندگیم، حتی در سخت‌ترین و دردمندترین لحظاتم، همیشه یک هدف داشتم. همیشه یه چیزی داشتم که توی افق ببینم و به سمتش حرکت بکنم و این، به خودی خود چیز خیلی خوبیه. اینکه حتی توی روزای سختی که خیلی‌هاش توی همین وبلاگ هم ثبت شده من همیشه یه روزنه ای از امید رو میدیدم، که حتی اون روزنه و کورسوی امید هم باز توی همین وبلاگ ثبت شده ... یه بار می‌خواستم به یار برسم و یه بار می‌خواستم مجموعه شعرام رو چاپ کنم و یه بار می‌خواستم کنکور تهران قبول بشم و به هیچکدومش هم نرسیدم و باز هدفای بعدی اومد. هدفایی که بعضیشم رسیدم. که میخواستم موسیقی رو جدی‌ بگیرم و گروه خودم رو داشته باشم یا برای ارشد تهران قبول بشم یا فلان دوست دخترم رو راضی نگه دارم ... همیشه یه چیزی بوده ... هدفای کوچیک در حد اینکه فردا بیدار بشم و برم سر کلاس دانشگاه که درسم حذف نشه تا هدفای بزرگ که میخوام یه روزی یک دانشمند یا فیلسوف بزرگ در سطح جهانی بشم ...


تا مرحله جدید زندگیم که الان هنوز توشم. وقتی به شش ماه گذشته و همین روزای گُهی که توش هستم نگاه می‌کنم می‌بینم این بار، برای اولین بار در کل زندگی بیست و چند ساله ام، هیچ هدفی ندارم. و در نتیجه هیچ انگیزه‌ای هم نیست ... این بار هیچ دلیلی ندارم که بخوام صبح از خواب بیدار بشم. هیچ شغلی نیست که دلم بخواد برای رسیدن بهش مهارت کسب کنم و هیچ رشته تحصیلی نیست که بخوام توش موفق بشم و یه دانشمند در سطح جهانی بشم. من در یک هیچ مطلق غوطه‌ورم و مثل هر پستاندار دیگه‌ای، اهدافم فقط در بقا خلاصه میشه، خوردن و خوابیدن ... حتی عشق دیگه برام معنا نداره ... تنها معیارم برای انتخاب پارتنر اینه که حاضر باشه باهام بیاد توی تخت خواب ...


حس می‌کنم، این آخرین ایستگاه قبل از خودکشی باشه ... آخرین مرحله قبل از انهدام کامل روح و روان آدم ... این چیزیه که در افسرده‌ترین روزای زندگیمم نداشتم، همیشه یه هدف داشتم. این بار ندارم ... هیچی ... هیچی بجز نشکستن دل پدرم شاید ...

حس می‌کنم همین روزا یکی توی بلندگو میگه : «مسافران محترم در ایستگاه پیاده شده و با توجه به تابلوهای راهنما مسیر خروج را پیدا کنند ... »



و هیچوقت فکر نمی‌کردم رسیدن به ایستگاه آخر اینقدر ساده و ناگهانی باشه ...

هیچوقت فکر نمی‌کردم افسرده شدن اینقدر محتمل باشه ...


نقطه، ته خط !



پ.ن : و هنوز فراموش نخواهم کرد !

نظرات 2 + ارسال نظر
Arsalan شنبه 23 تیر 1397 ساعت 03:45 ق.ظ

Stay strong bro, start working out. Make your body your new project, get back to the most basic sensations. I feel your pain to the core, It's soul crushing.

like I ever have the mood to work out ...

PAF یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 07:58 ق.ظ

اطلاعیه فوری
احتمالا تاکنون برای شما بارها پیش آمده که فیلترشکنی که استفاده می کنید غیرفعال شده و یا گاها کار نمی کند و یا پروکسی ها پس از مدتی مسدود می شوند. آیا تاکنون با خود فکر کرده اید که فیلترشکن شخصی و مخصوص به خود را بسازید؟ می خواهیم روشی به شما بیاموزیم تا هر شخصی بتواند فیلترشکن مخصوص به خود را داشته باشد. با داشتن فیلترشکن مخصوص به خودتان (این نوع فیلترشکن با نام PAF شناخته می شود که مخفف عبارت Private Anti Filter است)، تا ابد از شر نرم افزارهای فیلترشکن مانند Freegate, UltrSurf, Psiphone و یا پروکسی ها و دیگر روش های دور زدن فیلترینگ اینترنت خلاص خواهید شد و دیگر نیازی به VPN، پروکسی و ... نیز نخواهید داشت.
هر یک از روش های مرسوم دور زدن فیلترینگ، معایب خاص خود را دارند. مثلا نرم افزارهای فیلترشکن ممکن است آلوده به ویروس باشند. اکثر فیلترشکن ها باعث افت سرعت می شوند. از طرف دیگر استفاده از فلیترشکن های عمومی، VPNها، پروکسی ها و ... ممکن است اطلاعات شما را سرقت کنند. از این رو داشتن فیلترشکن شخصی بهترین راه برای دور زدن فیلتر است. از طرف دیگر، فیلترشکن های عمومی ممکن است پس از مدتی مسدود شوند.
در اینجا روشی به شما می آموزیم که بدون نرم افزار بتوانید فیلترشکن خود را طراحی کرده و از آن در موبایل، لب تاب، کامپیوتر و یا هرجایی که خواستید استفاده کنید. سرعت فوق العاده بالا، دسترسی همیشگی، مصرف منابع سیستمی بسیار ناچیز (مصرف RAM پایین و پردازش کم)، عدم مسدود سازی توسط دیگران و ... از عمده مزیت های این نوع فیلتر شکن است. نکته جالب آنکه PAF فقط مخصوص به شماست از این رو هیچ کس دیگری از وجود آن اطلاع ندارد بنابراین مسئولین فیلترینگ نمی توانند آن را شناسایی کرده و مسدود کنند.
جالب ترین قسمت آن است که این فیلترشکن مستقل از نوع دستگاهی است که شما می خواهید از آن استفاده کنید، به عبارت دیگر شما می توانید آن را در موبایل، تبلت، لب تاپ، کامپیوتر و هر دستگاه دیگر و بروی همه نوع سیستم عامل از جمله Windows, Linux, Android, ios, Unix و ... استفاده کنید. کافی است یکبار امتحان کنید. برای تست این تکنولوژی جدید به لینک زیر مراجعه کنید.
https://tinyurl.com/yaonuae4

چشم هرچی شما بگین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.