عشق بازی واژه ها ...

سر و کله زدن با کلمه ها، سخت تر از سر و کله زدن با آدماس ... هردو وقتی بهشون احتیاج داری پیداشون نمیکنی ... ولی کلمه ها ، حرفت رو میفهمن ، احساس حقیقیت رو میبینن و بیان نمیکنن، و این خیلی بدتر از آدماییه که واقعیت رو نمیفهمن و میخوان یه چیزی گفته باشن ...


این روزا ... واژه ها درون من عشق بازی میکنن ... و تنها چیزی که عاید من میشه ناله های شهوت آلودشونه ... 


این روزا ... اشعار و وزن ها درون من به رقص میان ... و تنها چیزی که نصیبم میشه صدای گوشخراش موسیقی احساسشونه ...


و بعضی وقتا ... چقدر ننوشتن بهتره از نوشتن، نوشتن و نگفتن، گفتن و شنیده نشدن ... و چه خائنه اون واژه که از درون من میاد و حرف من رو نمیگه ...


و قلم خائن تر ، همان که در قید و بند و اسلوب سرکش ها و نقطه ها و پیچ و تاب ها گاهی آنچنان به بیراهه میرود که دیگر راهی نیست ... جز سکوت ... و همچنان سکوت ...


و نقطه سر خط ... شاید سر خط واژه ای تازه در انتظار باشد ...


تازه !






پ.ن: آهنگ وبلاگ ارسلان به تنهایی برای یک عمر زندگی کردن کافیه ...


نظرات 4 + ارسال نظر
آرمینا پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

میگم ... تا حالا به این لفظ " نقطه سر خط " دقت کردی ؟

یه پایانه ، یه انتها ، یه تموم شدن ِ قاطع! یعنی دیگه هیچی! دیگه تموم شد. نقطه!

ولی میاد سر خط ... یه شروعه ؛ یه آغاز ! یه دوباره بودن! دوباره گفتن و دوباره به همون نقطه هه رسیدن!


نمیدونم چه ربطی به آپت داشت ، یهو اومد و هوس کردم بگم!

روفوس پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

:::و نقطه سر خط ... شاید سر خط واژه ای تازه در انتظار باشد ..:::

هیچ واژه ای در انتظار نیست !

cullen پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://cullen.blogfa.com

ehsas kardam be un bachegi ke tu chat kardan neshun midi nisti
Khosham nemiad az 1chizi tarif konam vase hamin dg nemitunam chizi begam
bejoz inke poste qablit kheili bahal bud :d
falsafi shuru shod
falsafi tar tamum shod...!! :))

va inke smilaye blogsky kheili mozakhrafe

رها چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://milehaye-sadeghafas.blogfa.com

نیس ... هس ؟؟!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.