دوست

واقعا دوست چیه‌؟

من دوستای خوبی دارم ... اما هیچکدومشون خیلی با من سازگار نیستند ... توی چند سالی که با اینترنت کار کردم دوستای زیادی پیدا کردم ... اصولا دوستای اینترنتیم از دوستای غیر اینترنتیم بهتر بودن .... چند وقت پیش یکی از دوستام باهام قهر کرد ... یک دوست اینترنتی قدیمی ، اهل اراک ! خیلی وقته از یکی از دوستای خوب دیگم خبر ندارم ، شاید بعضی ها بشناسنش : نرگس

و حالا امروز یکی از دوستای خوب دیگم می خواد بره ... دوستی که شاید ندونه جز بهترین دوستای منه ... شاید اگه این رو بخونه با خودش فکر کنه که من چقدر دوستای کمی دارم که بهترین و صمیمی ترین دوستم اونه : فقط چهار ماهه که همدیگه رو می شناسیم ...

امیدوارم دیگه دوست دیگه ای رو از دست ندم : آخرین دوست خوبی که برام مونده :‌امین‌!

راستی ... اگه تونستین جوابم رو بدین : واقعا دوست چیه ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر شنبه 17 آذر 1386 ساعت 03:18 ب.ظ

سهراب جان خیلی از دوستاشو ادم از دست میده نه به علت حوادث بلکه به علت غرق شدن تو زندگی و درگیر شدن بازندگی واقعی
...
نرگس هم میدونم کجاس و چی کار میکنه
فقط میدونم اونقدر سرش شلوغه که حتی از من که دوست دوران تحصیلشم یاد نمیکنه اینو نمیشه به حساب نامردی گذاش چون همه ی ما یه زمانی از دوستامون جدا میشیم و به زندگیمون میچسبیم

امین چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 08:20 ب.ظ http://the-sot-senile.blogfa.com

مرسی !‌ واقعا مرسی ! به منم سر بزن

سارا چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام
کی گفته که من باهات قهر کردم؟
البته اگه منظورت من بودم!
من و تو ۱ساله که همو می شناسیم!
دوستای قدیمی که باهم قهر نمی کنن می کنن؟
منتظر جوابت می مونم
بای

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.