تولد ...

اهم ... اهم !


من اصولا آپ تولد نمیکنم ! یعنی اصلا به نظرم خیلی کار ارزشی و مسخره ایه ! اما خوب آدم وقتی یک بوقی رو خیلی دوست داشته باشه خود به خود ارزشی میشه !!!!


امروز تولد یکی از دوستای خیلی خوب منه ! کسی که دید من رو نسبت به دوستی اینترنتی کلا متحول کرد ! یعنی کلا فهمیدم یک یک دوست اینترنتی میتونه مثل داداش ادم باشه ! یا مثل خواهر خود آدم !


تولدت مبارک جیمز کوچولو !


خیلی دلم میخواست میتونستم بهت هدیه بدم ! خیلی جاها کمکم کردی ، خیلی جاها ناخواسته به دادم رسیدی ، شاید خودت هم نمیدونم که بعضی کارات ، بعضی حرفات چقدر روی من و تفکراتم تاثیر میذاشت !


این شعرم تقدیم به جیمزی : فکر کنم خودت متوجه منظورم میشی داداش کوچولو :


این آسمان بی کرانه از آن من است / مهتاب های عارفانه از آن من است


این شعر پر نشیب و فراز از برای خدا / آن قصه های کودکانه از ان من است


خورشید شعله ور و ماه نقره ای از من / این مهر و ماه بی بهانه از ان من است


هر لحظه هستیم مَثَل آذرخش گرم/ هر سوز و شعله و زبانه از آن من است


دریا دلم ، ستاره نگاهم ، زمین تنم / دنیا بدان که کل زمانه از آن من است


زنهار از این خشم گذاران روزگار/ رنگین خیال مهربانانه از آن من است


زیباست عالم هستی ، به هر حالتی که هست / مجنونم و هستی عاشقانه از آن من است


گویند تیر خود به نشانه روان کنید/ غافل مشو که تیر و نشانه از آن من است


وقت وضو کنار روان جوی باغ عشق/این را بدان که آب روانه از ان من است


مجذوب هستیم ، چو جهانم ، خدا منم/ زیبای عالم رنگ فشانه از آن من است


من «ساقی»ام ، ساغر و صحبا برای من/ شور مستی گناهکارانه از آن من است


اصلا از وقتی اولین جیغت رو شنیدم فهمیدم که درست مثل خودمی ! خدا نگهدارت باشه ! همیشه !


پ.ن1 : از پشت صحنه الان اشاره کردن تو که به خدا اعتقاد نداشتی ! کی گفته ؟ هرکس خدای خودش رو داره ! اصلا بشر بدون خدا نمیتونه زندگی کنه ! فقط خدای من یه ذره فرق داره ! همین !


پ.ن2 : اون شعره از خودم بود

نظرات 12 + ارسال نظر
rojin.joojo جمعه 20 دی 1387 ساعت 06:32 ق.ظ http://www.emo-angel.blogfa.com

salamgooggooli hame emoa khodkoshi nemikonan(hala manzooram in nist biai khastegariaaaa)mahze etela bud.badesham emoha vase neshun dadane farghe khodeshun ba mardome addi tippeshuno taghir midan.va har emoi hadaghal sayesho mikone ke tippe unaro dashte baashe hala ya model mu ya arayesh ya lebas ya hamashbazam be ma sar bezan

امین دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.my-neveshte.blogsky.com/

مهران باید بدونی این جیغ جیغو هم از نجوم خوشش میاد

بازم مبارک جیمز !
سهراب باز هم شعرت زیبا بود

طنزیم کننده شنبه 14 دی 1387 ساعت 09:30 ب.ظ

مبارک باشد !

نارسیسا شنبه 14 دی 1387 ساعت 11:21 ق.ظ

شعر قشنگی بود.
تولدی جیغی جونم هم خفن مبارکه

دستت درد نکنه

یاسمن شنبه 14 دی 1387 ساعت 10:59 ق.ظ

چه شعر خوفی!خوشم اومد![:S048:]
تولد هم صمیمانه تبریک عرض میشه !
البته ما که کیک نخوردیم...

بهار شنبه 14 دی 1387 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.mekebi93.blogfa.com

چه کادوی تولد دل انگیزی!

رویای خاکستری شنبه 14 دی 1387 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام دوست عزیزم. خوبی؟
ممنونم که همیشه به من لطف داری.
تولد جیمز مبارک باشه ایشالله
شعر خیلی زیبایی هم انتخاب کردی.
موفق باشی

شیرین جمعه 13 دی 1387 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

سلام
منم تولد دوستتون رو تبریک می گم و براشون بهترین آرزوهارو دارم
آپم

مهران جمعه 13 دی 1387 ساعت 11:42 ق.ظ http://taktree.blogfa.com

این بچه ی جیغ جیغو چی داره که همه عاشقشن.. دهه! اصلا شما حق ندارید جیغ جیغوی مارو دوست داشته باشید.. فقط برا خومونه

تولدت مبارک جیغ جیغوی من

سارا جمعه 13 دی 1387 ساعت 11:39 ق.ظ

جـــــــــــــــیــــــــــــــــــــغ!

من چقدر امروز خوشحالم... جیمز کوچولوی منه که متولد شده... من چقدر عدد سیزده دوست دارم...

مرسی سهراب

آرمینا جمعه 13 دی 1387 ساعت 01:10 ق.ظ http://escapee.blogfa.com

واو ! منم به نوبه خودم تبریک میگم ... یکی جیغ میزنه و یکی فریاد میکشه ... دیگری ممکنه زیر لب زمزمه کنه اما مهم اینه که هر کدوم به شیوه ای حضورشون رو به جهان اثبات میکنن !

تولدت مبارک کوچولو !

جیمزی جمعه 13 دی 1387 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.Pinkyoyo.blogfa.com

جیـــــــــــــــــغ! هیچکس جیغ های منو "فریاد" حساب نمیکنه، همه میگن "جیغ" کشیده!
من از جیغ کشیدن لذت می برم، و جیغ رو زمانی میکشم که خوشحالم... فریاد میزنم! شوق فریاد!
ممنونم سهراب، ممنونم ساقی... فقط میتونم همینو بگم! ممنونم!

احتیاجی به تلسکوپ نیست، با دوربین دوچشمی هم میشه دید!

میدونی جیمز کوچولو ...

مهم ستاره هان ! حتی بزرگترین تلسکوپ ها هم ستاره ها رو به صورت یک نقطه میبینن ! پس به جای تلسکوپ ، بهتره دنبال ستاره های درخشان تر باشی ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.