Remember ...

ایده این پست منحصرا ماله ارسلانه ! یاد آوری ... گرچه من از به یاد آوردن و کلا از گذشته اصلا خوشم نمیاد ! و گرچه من آدما رو خیلی راحت فراموش میکنم (خوشبختانه) ... اما شاید این پست جالب باشه برای فکر کردن به کسایی که تو زندگیم مهم بودن :


1. مامان : مامان سیمین گُلم ! دلم برای دستاش که همیشه بوی لیمو میداد تنگ شده


2. بابا : اسطوره زندگیه من ! از همه دنیا بیشتر دوستش دارم !


3. شهرزاد : امممم ... اولین دوستی که توی تموم زندگیم داشتم ! معنی دوستی ، معنی خواهر ، معنی عشق ! عشق اول ! در یک جمله بچه بازی


4. دانیال : اتاقای تاریک ! فیلمای بد ! وای وای وای


5. شاهین : پسرخاله بزرگه ! یکی از مهربون ترین افرادی که دیدم !


6. سهیل : پسر عموی گلم ! هیچوقت نون بربری هایی که برام خرید رو یادم نمیره !


7. سروش : پسرخاله کوچیکه ! داداشم ! میمیرم برای چرت و پرت گفتناش !!!


8. سمن : دخترخاله ! نامزد دوران کودکی


9. سوگل : دوستی بدون هیچ پرده ای ! یک دختر و یک پسر همونطوری که واقعا هستند ! دلم برای اینجور دوستی ها تنگ شده !


10. آرمان : اولین دوست واقعیم ! کسی که خیلی از انتظارات من رو به عنوان یک دوست برآورده کرد ... قدیمی ترین دوستم ! و از معدود افرادی که توی هر حالتی باشم از بودنش لذت میبرم.


11. عرفان : اسطوره فوتبال دبستانمون ! گرچه پنج ساله هیچ خبری ازش ندارم ! بهترین خرخونی که تا حالا دیدم


12. امیر : نخاله اول ! نسبتمون خیلی بوقیه ولی به هم میگیم پسر عمو ! یار دبستانی ... خنگ ولی باحال


13. اردلان : نخاله دوم ! پر انرژی و سرخوش ! فروتن ترین و مهربون ترین بچه مایه داری که دیدم


14. صالح : نخاله سوم ! با من میشدیم چهارنخاله ! اسم گروهمون بود ! یاد منفی بازی هاش تو دبستان بخیر !


15. نرگس : فرشته دوران افسردگی من !


16. سارا : دوست دختر اینترنتی ! اولین باری که چنین رابطه ای با یک دختر داشتم و به شدت ازش پشیمونم !


17. پیمان و سروش : دو تا کسخل (!) که راهنماییم رو باهاشون گذروندم ! دوران جاهلیت ! منفی شدن تین ایجری


18. علیرضا(بگمن) : یک برادر بزرگتر واقعی که یکسال و نیم تمام تنها همرازم بود !


19. سمانه : فمینیست ! روشنفکر ! تنها دختری که دیدم درست مثل من فکر میکنه ! شخصیتش برام جالبه ...


20. خشایار : خشی رو داشت یادم میرفت ! یک رفیق واقعی ! هیچوقت اونروز که من رو رسوند بیمارستان فراموش نمیکنم ! مدیونتم رفیق !


21. رضا : خپل خان ! برای پر کردن اوقات فراغت رفیق خوبیه !


22. فرزاد : فوتبال رفتناش منو کشته ! بهترین چیز ها رو براش آرزومندم !


23. نیلوفر : بهترین خواهر دنیا ! همه چیزم رو حاضرم براش بدم !  امیدوارم همیشه به آرزو هاش برسه !


24. پژمان : کوته فکر ترین آدمی که با تموم وجود دوستش دارم


25. جیمز کوچولو : با اینکه ازم متنفره اما هیچوقت اون دوستی عمیق و بی پرده رو فراموش نخواهم کرد... کاش یه روزی بفهمه که چقدر اشتباه کردیم ! هردومون !


26. سارا(تدی) : بدون شرح ! اگه نمیگفتم در حقش نامردی کرده بودم !


27. ارسلان : احساساتی ! عاشق ! احمق ! وقتی ارسلانه خیلی خوبه ولی وقتی تصمیم میگیره رومئو بشه میره روی اعصابم ! اینم از اون آدماییه که توی هر حالتی باشم از وجودش لذت میبرم !


28. فرشید : فوق العاده صاف و صادق ! مهربون و البته ترسو ... کله خر به معنای واقعی ! یا مریم مقدس !


29. تینا : دوستش دارم ! یعنی خود به خود دوست داشتینه ! موفق باشه ... و اشتباه نکنه ...


30. فریما :از اون شخصیتایی که عمرا بشه شناخت ! فکر کنم برای کشفش باید خیلی وقت بذارم ... امیدوارم دوستیمون به مسیر درستی بره !



اونایی رو که بولد نوشتم دوستای نتی بودن !!!

نظرات 8 + ارسال نظر
Cool Cat سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 11:44 ب.ظ http://13throom.com

خدا هیچ وقت اشتب نمی کنه
بز من یو رو بگم :-؟
سهراب یه پسر کوچولو . حرف گوش کن .می تونه یه دوست باشه ! یه حسی می گه کتک زدنش ملسه بعضی اوقات رو اعصابه و حساب نمی بره
احمق آشغال چرا میل هارو ندادی ؟ :-w

بهار سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.mekebi93.blogfa.com

سلام
من بالاخره برگشتم!با خواندن مطالبت احساس می کنم به نحو عجیبی بزرگتر شدی!آپ کردم!
کلی منتظرما!

علیرضا یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.morale.blogfa.com

چه جالب منم یکی مثل شماره 3 و 4 دارم

جیمز کوچولو یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.Pinkyoyo.blogfa.com

نفرت؟
نه سهراب من از نفرت متنفرم..
فقط متاسفم که اون دوستی عمیق و بی پرده نتونست بیشتر ادامه پیدا کنه.
یادمه گفته بودم همیشه آدما دو دسته ی "دشمن" و "دوست" نیستن. دسته ی سومی هم هست..
ما یه زمانی دوست بودیم و حالا بهتره دسته ی سوم باشیم.

ممنون..موفق باشی.

مصطفی یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 02:24 ق.ظ http://white.tomb.blogfa.com

پشمالو

دلم برات تنگیده! پس چرا رفتی بز

در ضمن خیلی بی ادبی

ss شنبه 6 تیر 1388 ساعت 04:21 ب.ظ http://sshadow.tk

من کجام ترسوه؟؟؟؟؟؟

نیلوووووو شنبه 6 تیر 1388 ساعت 01:35 ق.ظ

ژوهاهاهاها:دی
خیلی باحال بود. مخصوصا مورد 23 و 24:دی

البته 24 بهتر بود!:دی
در ضمن:

خیـــــــــــــــــــــلی بی ادبی!!!!!

ارsلان شنبه 6 تیر 1388 ساعت 01:23 ق.ظ

basi bem faz dad,damet garm refigh!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.