یک آپ مخصوص دختر ها ...

** ورود همه جانوران و پسرها به این پست اکیدا ممنوع !! **


// ارائه هرگونه بلیط شامل بلیط سینما ، کنسرت ، اتوبوس و ... نشانه بی شخصیتی شماست ! \\\


این آپ به جانب همه دختر های گل دنیا از صمیمی ترین دوستام گرفته تا غریبه ترین هاشونه ! همه دخترایی که به چشم خواهری قربون همشون هم میرم (خر خودتی ) ! دخترا در کل موجودات عجیب و حیرت انگیزی هستند . احساساتشون برای ما پسرا در کل غیرقابل درکه ! دلیلش هم تفاوت آشکاریه که بین تفکراتمون هست. تفاوت ها چیز های زیادیه ! چیزایی که ما پسرا هرجور هم که باشه بهش افتخار میکنیم ! یکیش اینکه روابط دوستی و رفاقت های پسر ها سگش میارزه به دوستی های دخترا ! اینکه مردونگی و ازخودگذشتگی مغرور ترین پسر ها رو یک دختر نمیتونه داشته باشه ! اینکه هیچ دختری نمیتونه وقتی افسرده است نقش یک آدم شاد رو اینقدر خوب بازی بکنه ! خوب دخترا هم برتری هایی دارن که حتما بهش افتخار میکنن ! دخترا باهوش تر نیستن ، اما زیرک تر هستن ، سیاستمدار هستند ! احساسات رو همونطور که هست درک میکنن و بروز میدن ، در حالی که پسرا توی درک احساست خودشون هم مشکل دارن چه برسه به احساسات دیگران ...


اگر از همه این تفاوت ها بگذریم و دنبال برتری برای دختر و پسر نگردیم، میرسیم به بحث اصلی ... چیزی که دوست دارم در موردش صحبت کنم : پسر چیست ؟


بعضی محققان پسر رو جزء تیره سخت پوستان قرار میدن ! چون اگر بزرگترین خیانت ها رو ببین ، شدیدترین ضربات رو بخورن و ... بازم محکم هستند.


بعضی اونها رو از آغازیان میدونن ! چون در اکثر موارد پسر ها با اینکه ثابت شده هوش سرشاری دارن اما بلد نیستن با زیرکی لازم از هوششون استفاده بکنن !


عده ای دیگر اونها رو از تیره پستان داران میدونن ! اما خوب اینم درست در میاد چون پسر ها پستان ندارن و این مساله به دختر ها برمیگرده


عده ای میگن پسرا دو زیست هستند ، به وقتش خوبن و به وقتش هم رنگ عوض میکنن و بد میشن ! این مساله گرچه ثابت شده اما نتونستن دو زیست بودن پسر ها رو از طریقش اثبات کنن !


آخرین دسته از محققان پسر ها رو از تیره ماهی ها میدونن ! گروهی که به راحتی وبدون نگرانی خاطر زیرآبی میرن و زیر آب هرکس و ناکسی رو هم بلدن چطوری بزنن ...


اما به نظر من بهترین گروه برای دسته بندی پسر ها دایناسور هاست !!!! شایدم شیاطین !


دایناسور ها در فصل جفتگیری به هر همنوع مونثی که می رسیدن باهاش جفت گیری میکردن و هر دایناسور نر در پایان این فصل صد ها بچه داشت ! چندی پیش یک دختری رو میشناختم که با یکی از همین دایناسور ها دوست بود و اون پسر محترم به هر دختری که میرسید طرح دوستی میریخت و در پایان فصل جفتگیریش به جرئت میشه گفت بیش از 20 دوست دختر داشت که نوش جونش جای ما رو هم خالی بکنه ! از این نظره که میگم پسر ها شباهت بی نظیری به دایناسور ها دارن ! در ضمن این موجودات محترم درنده خویی وحشتناکی دارن وبه محض اینکه رقیبی ببینن تصمیمات عقلانی رو به راحتی کنار گذاشته و شروع به وحشی گری میکنند ...


در همین زمینه دختری رو میشناسم که با پسری دوست شد که اون پسر به شدت آب زیرکاه بود و رذالت های خاص خودش رو داشت. و کاشف به عمل اومد که اهل خیانت هم بوده ! از این نظر پسر ها در دسته شیاطین هم قرار میگیرند. و خوب پسر ها بازیگر های خیلی خوبی هستند و قدرت بازیگریشون صد ها برابر دختر هاست ! البته از لحاظ هایی خوبه ، توی سختی ها ، تنگدستی ها و ... ! اگر یک مرد نباشه که نقش مردی محکم رو بازی کنه و به دیگران امید بده ، خانواده ها از هم میپاشه ! اما همین بازیگری باعث میشه که بعضی شیاطین به راحتی نقش فرشته رو بازی بکنن ! 





در کل دختر های خوب ، آبجی ها گلم ، چاکر اون لباتون (!) ... سعی کنید که بیشتر مواظب پسر ها باشید ، پسر ها موجودات وحشتناکی هستند که باید با احتیاط و تجربه باهاشون روبرو شد ! موجوداتی که به من هم که همنوعشون هستم رحم نمیکنن ! درنده خویی دایناسور ها رو فراموش نکنید ، و رذالت شیاطین رو !!! من گاهی واقعا از پسر بودن خودم شرمنده میشم ! بیشتر دوست های مورد اعتماد من هم دختر هستند ...


پ.ن1 : اینها رو به عنوان یک توصیه دوستانه فرض کنید ! وگرنه من همچنان از حقوق آقایان دفاع میکنم


پ.ن2: دختر نظر بدن توی این پست ! میخوام بدونم چیه برداشتشون !


پ.ن3: پسر ها نظر ندن و یا لطفا اگر نظر میدن از انداختن فحش و هرگونه اشیاء فلزی در بخش نظرات خودداری کنید

نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 07:03 ب.ظ

از تجربیات شما به نحو احسن استفاده بردیم . البته جای استفاده نداره چون من یکی عمرا نمیخوام تجربه پیدا کنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام
ایول این آپت خیلی باحال بود.یعنی به حقیقت نزدیک تر بود.
راستی
البته که با تبادل لینک موافقم.لینکتم کردم و خوشحالم می شم که لینکم کنی.
موفق باشی
بای تا بعد

کسری دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 09:52 ب.ظ

واو! یو آر کازانوا!

ستاره چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://ghampaizi.blogfa.com


بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.

آپ کرددددددددددددددددددددددددددددددممممممممممم
بدو بیا که منتظرم
موفق باشی

آرمینا چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 03:39 ق.ظ

جدا از کامنتت این شکلک اوج ِ خنده س !! =))))))))

سهراب دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

بله خودمم توی وبلاگ خودم نظر بدم بلکه آمار نظرات بره بالا

به نیلوفر و آرمینا :

آبجی های گلم شما اصلا فکر کردین که اگر ف غیر از خود وبلاگ بخش نظارتش رو هم بخونه چه اتفاقی میافته ؟

سمان دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 10:38 ب.ظ http://1porsesh.blogfa.com

هیومک... کلا برا یه چی دیگه اومدم اینجا نظر بدما... اگه گذاشت:D
1. این لینکی که همرامه رو لینک کن تو وبلاگت حتما!
2. چرا اینجا نظر ها باید اول تایید بشه؟ بیکاری؟ مثلا الان من فحش بدم بهت تو جرئت داری تایید نکنی؟ :D
3. در مورد یه قسمت پستت میگم که همونجور که اظهار کردی پسرا نمتونن دخترا رو زیاد بفهمن. پس سعی کن زیاد در موردشون صحبت نکنی و نکته بعد اینکه نمیشه دور آدما دایره کشید گفت شما اینجوری هستید. من به شخصه مثل آرمینا همیشه شادم وقتی دپرسم!! رفاقت هام به سگ می ارزه(!!) :D و مردونگی!! رو ترجیح میدیم کلا نداشته باشیم که بسی سنگین تر خواهیم بود:D
کلا ولی خو ... این آپ هم آپی بود دیه. من کلا زیاد از پشر جماعت خوشم نمیاد :D و سعی میکنم تو دایره نزارمش

نسیم دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 08:15 ب.ظ

دل گرمیه رفیق..
پسر آخرشم پسره..سروتهم یه کرباسن داداش..
و کاملا به قدرت بازیگری در آقایون واقفم..این موجودات استعداد عجیبی در خر کردن دختر های نفهم دارند..دختر عقده ای جماعتم که از خداخواسه..اصلا هم معلوم نیس که شمایی که این حرفارو میزنی کارت جمع کردن فوج فوج دوس دختر نباشه..دخترا اگه خیلیاشون احمق باشن ولی یه نفرو دوس داشته باشن صادقن تو عشقشون.ولی یه ژسر خارج از منافع خودش راسشو نمیگه

ارمینا دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 04:30 ب.ظ

به نیلوفر :

اولا که نکاح ، دوما که در مورد ف به نکته ظریفی اشاره کردی !

محدثه دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 01:39 ب.ظ

من یه پیشنهاد دارم برات !!
خودت رو حتما به یه روان شناس معرفی کن چون مثه اینکه وضعییتت خیلی خطریه !!

این چرت و پرت ها چیه که در باره دختر ها نوشتی ؟؟

پویان یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 02:22 ق.ظ http://joyland.blogfa.com

ای بوقی!
تو که میدونی، ما تو هفت آسمون یه ستاره دداشتیم اونم که...الله اکبر شد!

اما یه چیزی باید بگم : تف تف تف تخخخخخ تف! به اون پسره که گفتی!

قربوووووونت

‍Cool Cat یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 12:04 ق.ظ http://13throom.com

باسی حال نمودیم با آپت !
ایول بابا ایول !
حالا اون جونور ما کدوم نو از اینا بود ‌؟‌:-?
تیره ماهی ؟‌

نیلوفر شنبه 27 تیر 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

یعنی واقعا" شماها تا این حد خطری هستین؟؟؟

خب من به همه دوستای گل دختر اشاره میکنم که بیاین همجنس بازی رو رواج بدیم:hammer:

در کل یه چیزی نظر من رو خیلی جلب کرد، اینکه اگه ف بیاد این آپ رو بخونه خیلی خوشش میاد :دی

واقعا باهات هم عقیده هستم که پسرا بازیگرای خیلی خفنی هستن! جون تو! یعنی خب اینکه یه پسر جلوی روی خودت قربون صدقه دوست دخترش بره بعد قطع کنه و زنگ بزنه به یکی دیگه! کوچکترین احساس شرمی هم بهش دست نده!!

اما خب همون طور که خودت هم گفتی دخترا میتونن سیاست ها و حقه هایی داشته باشن که عقل شیطون (یعنی شما!) بهش نرسه.

اما من نفهمیدم تو از این آپت چی رو میخواستی ثابت کنی! اگر چندتا زوج جوون بیان وب تورو بخونن، درصد طلاق به شدت افزایش پیدا میکنه و چه بسا از درصد امر مقدس نکاه کاسته بشه:hammer:

آرمینا شنبه 27 تیر 1388 ساعت 04:53 ق.ظ

والا ... از همه اینا که بگذریم میرسیم به سخنی که من از یک حکیم اصفهونی شنیدم :

آدم باس آدم باشه ![:S048:]

نکته : من میتونم نقش یه آدم شادو خیلی خوب بازی کنم ، جزو حالات ِ دیفالت ِ منه .

پ.ن : اه اه .. وبلاگ ِ توام کد دار شد !؟ :D

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.