No One/Alicia Keys

I just want you close

من فقط میخوام تو نزدیک باشی
Where you can stay forever

هرجا که میتونی برای همیشه بمونی
You could be sure

میتونی مطمئن باشی
That it will only get better

که این فقط بهتر خواهد بود

You and me together

تو و من با هم
Through the days and nights

شبانه روز همواره
I don't worry 'cause

و من نگران نیستم چون
Everything's gonna be alright

همه چیز درست میشه !

People keep talking

مردم حرف در میارن
They could say what they like

میتونن هرچی دلشون خواست بگن
But all I know is

ولی تمام چیزی که من میدونم اینه که
Everything's gonna be alright

همه چیز درست میشه !!

And no one, no one, no one

و هیچکس، هیچکس، هیچکس
Can get in the way of what I'm feeling

نمیتونه چیزی که من حس میکنم رو تجربه کنه
No one, no one, no one

هیچکس، هیچکس، هیچکس
Can get in the way of what I feel   For you, you, you

نمیتونه مثل من برای تو احساسات داشته باشه
Can get in the way of what I feel for you

نمیتونه مثل من برای تو احساسات داشته باشه

When the rain is pouring down

وقتی بارون میباره
And my heart is hurting

و من دلم میکشنه
You will always be around

تو همیشه اطرافم خواهی بود
This I know for certain

این چیزیه که من ازش مطمئنم

You and me together

تو و من با هم
Through the days and nights

شبانه روز همواره
I don't worry 'cause

و من نگران نیستم چون
Everything's gonna be alright

همه چیز عالی میشه !

People keep talking

مردم حرف در میارن
They could say what they like

میتونن هرچی دلشون خواست بگن
But all I know is

ولی تمام چیزی که من میدونم اینه که
Everything's gonna be alright

همه چیز درست میشه !!

no one, no one, no one

هیچکس، هیچکس، هیچکس
Can get in the way of what I'm feeling

نمیتونه چیزی که من حس میکنم رو تجربه کنه
No one, no one, no one

هیچکس، هیچکس، هیچکس
Can get in the way of what I feel   For you, you, you

نمیتونه مثل من برای تو احساسات داشته باشه
Can get in the way of what I feel for you

نمیتونه مثل من برای تو احساسات داشته باشه

I know some people search the world

من میدونم که بعضی مردم جهان رو زیر پا میذارن
To find something like what we have

تا چیزی شبیه چیزی که ما داریم پیدا بکنن
I know people will try

من میدونم مردم سعی خواهند کرد
Try to divide something so real

سعی کنن که چیزای واقعی رو بین هم تقسیم کنن
So 'til the end of time

پس تا ابد
I'm telling you there is

من اینو بهت میگم که

No one, no one, no one

هیچکس، هیچکس، هیچکس
Can get in the way of what I'm feeling

نمیتونه چیزی که من حس میکنم رو تجربه کنه
No one, no one, no one

هیچکس، هیچکس، هیچکس

Can get in the way of what I feel for you

نمیتونه مثل من برای تو احساسات داشته باشه





پ.ن1: ترجمه از خودم !

پ.ن2: دانلود کنید !