وارونه

در سفری دور به سوی بی نشان ها ...

 

من همسفری دیدم ، کوله بارش سایه

                                         عقب ، عقب پیش میرفت ...


من مسافری دیدم آفتاب را زنجیر کرده بود

                                       که روز نیاید ...


و جاده ای دیدم که از درد تنهایی به خود میپیچید


من کوهی دیدم که از درد

                               سر به فلک نهاده بود

و زمین که صبورانه

                   سنگینی را تحمل میکرد ...



من درخت را دیدم از ترس باد قد میکشید

و علف که به هر گذرش کمر خم میکرد ...


من دریا را دیدم خشمگین

         که موجش با هیجان خود را به صخره میکوفت ...


و صخره ای میان رود دیدم،  که سخت ایستاده بود

                                                        و حرکت را مسخره میکرد ...



من قناری را دیدم که از ترس ابر خاموشی گزیده بود


و رعد که نعره میکرد، چرا آسمان آرام خوابیده ... ؟





من خدا را در اوج قدرت دیدم

                                 که خوابیده بود ...


و انسان را در اوج ذلت

                          که میکوشید خدا باشد ...



  • آرزو کاشفی / سایه
نظرات 4 + ارسال نظر
بزکوهی دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

ابراز وجود مینماییم .

متنی بسی زیبا بود.
شاسخین رسید

عمه مارج شنبه 11 مهر 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.mashghetanhaei.blogfa.com/

چی بگم؟! قشنگ بود...خیلی...وقتی شروع کردم به خوندنش...با ذوق اینکه شاید شعر تازه ات پا به عرصه گذاشته و بلاخره زایمان ادبی کردی و اینا...اشک توی چشمامم جمع شده بود[:S048:]

ایول به آرزو!!



کلا همین...منم یه چرت و پرتایی نوشتم...ولی تو میتونی جدی نگیری!! :D

آرمینا جمعه 10 مهر 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

آهنگ پایینیه خیلی قشنگ بود !

و این هم همینطور ...

راستی ... خوبی ؟

نسیم جمعه 10 مهر 1388 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.nassim2008.blogfa.com

قشنگ بود. مخصوصا" قبلیه.

موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.