یالا یالا ، رقص و شادی ... !!

بدو بیا دنبالم ، تو بیا دنبالم (دست شیطون از پشت بستی ! )

بدو بیا دنبالم ، تو بیا دنبالم ( بابا تو دیگه کی هستی ! )


--------------------------------------------------------------------------


پس مولانا در این اشعار به تمایز عشق حقیقی و عشق فنایی تاکید دارد و ما را به سوی عشق الهی میخواند. و خواستن همه چیز از خدا ... پس مولانا خیلی خوبه ... دمش گرم ! خیلی آقایی مولانا ... بچه کجایی ؟ بزن تو خط زانتیا ! چطوری پسر ؟


در نتیجه کوسینوس آلفا برابر است با یه ذره و سه دهم . پس با این حساب فرمول مولانا میشه E=مثنوی × غزلیات2  


------------------------------------------------------------------------


یکی نیست بگه پسر خوب ، تو که میدونی درس نمیخونی برای چی میری سه هزار تا کتاب کمک درسی میگیری؟ تو آخه کی درس خوندی که دفعه دومت باشه ؟ یه بار ننه ات مرده بود جوگیر شدی فکر کردی تو حالا باید موفق بشی و این امتحان الهی و ایناست ... بعد و قبلش اصلا درس خوندی توی زندگیت ؟ نه خداییش خوندی ؟

خوب یکی اینا رو به من بگه دیگه ! خسته شدم از بس با خودم حرف زدم !! :دی


-----------------------------------------------------------------------


کسخلان کلاس ...


تا نیمه راه برو ، بی توجه به هیتلر برگرد ...


-----------------------------------------------------------------------


میدونستید اسپینوزا ، فیلسوف هلندی، دقیقا مثل من به دنیا نگاه میکرده ؟ برای شناخت بیشتر دیدگاه من نسبت به دنیا، خدا ، زندگی ، مرگ و از اینجور اراجیف به حرف های اسپینوزا مراجعه کنید !








درد و دل 1 : زدم به خط بیخیالی ... برای خودم بهتره ! من اصولا کاری که فکر کنم غلطه نمیکنم ! و اونقدر غرور و اعتماد به نفس دارم که هیچوقت از اعمال خودم پشیمون نمیشم ! من اونقدر به خودم مطمئنم که حتی توی بیخیالی هم مسیر خودم رو ادامه میدم ! زندگیه منه ...


درد و دل 2: نظر شما در مورد


دختربازی

اس ام اس بازی

بدنسازی


چیه ؟


درد و دل 3 : شراب تلخ میخواهم که مرد افکن بود زورش / که تا یکدم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش


درد و دل 4 : به یک دختر خوب برای دوستی نیازمندیم !


درد و دل 5 : به یک دوست غیر کسخل ، با سطح آگاهی بالاتر از خودمان ، جویای احساس و قابل اتکا نیازمندیم جنس و سن و ایناش هم اصلا مهم نیست ...


درد و دل 6 : به یک استاد و مشوق در حد و اندازه های خودمان نیازمندیم ! استاد ها و مشوقین قدیمی دیگه هم سطح من نیستن !



نظرات 12 + ارسال نظر
لالی همان الی است! یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://eloonak.blogsky.com

لالی جمعه 22 آبان 1388 ساعت 10:07 ب.ظ

درد و دل 1: بیخیال بابا! [:S048:]
درد و دل ۲: با همه اش موافقم! خوبه کلا!
درد و دل ۳: دادا یه پیک هم واسه ما بریز
درد و دل ۴: نه آخه انتظار داری من در این مورد اعلام آمادگی کنم؟؟؟
درد و دل ۵: شرمنده، ما فقط با کسخل جماعت می پریم
درد و دل 6: بیــ...لا...

سهیل جمعه 15 آبان 1388 ساعت 07:32 ب.ظ http://taafon.blogfa.com

با این اپت حال کردم.خیلی مبلی.(زیاد فکرشا نکن .استعاره بود)

آرمینا پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 11:04 ب.ظ



دمت گرم ، چطوری همه اینا رو فهمیدی !؟

من نمیدونستم هرکی با هرکی حرف میزنه تمام اینایی که تو گفتی میشه ، وگرنه حتما با افراد بیشتری گفتگو میکردم ! [:S048:]

پ.ن : بنده شریف ِ خدا ، این همر رو واس خوشگلی گذاشتی اینجا !؟ خب نمیاد که !

... پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 01:43 ب.ظ

چرا نظر من تایید نشد؟!
باید از قانون خاصی پیروی کنم واسه کامنت گذاشتن؟

بزکوهی چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

منم همین طور...

... چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 02:38 ب.ظ

بله... خوب گویا آرمینا تصمیم گرفته جای همش رو یه جا برات پر کنه! هم معشوق هم دوست هم دختر واسه دوستی، هم یه آدم با آگاهی بالا!!

خوبه خوبه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 10:55 ب.ظ

ببین من نگاه کردم دقیقا Encoding رو همون تنظیم بود ...فک کنم مشکل از یه جا دیگه باشه ...

یلدا سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 06:18 ب.ظ http://yaldalove54yahoo.com

واسه منم همین جوریه همش نا مفهومه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 12:43 ب.ظ

]های رفیقک ...لطف داری ...راستش منم چند بار به اینجا سریدم اما بلاگت واسم با حروف نامفهوم وا میشه ...!!!مثه اینا :
ط¨ط¯ظˆ ط¨غŒط§ ط¯ظ†ط¨ط§ظ„ظ… طŒ طھظˆ ط¨غŒط§ ط¯ظ†ط¨ط§ظ„ظ… (ط¯ط³طھ ط´

خوب معلومه نمی فهمم چی می نویسی دیگه ..

آرمینا دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 06:55 ب.ظ

خاک بر سرت اسلش م ! اون همه باهات حرف زدم مرد مومن ! من بوقم اینجا !؟


برو دیگه اصن نمیخوام قیافه تو ببینم !

نکته : الان که کلی فحشت دادم یادم اومد قبل از حرفای من آپ کردی ! [:S048:]

بزکوهی یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

چون خیلی اصرار داری میگم:
پسر خوب ، تو که میدونی درس نمیخونی برای چی میری سه هزار تا کتاب کمک درسی میگیری؟ تو آخه کی درس خوندی که دفعه دومت باشه ؟ یه بار ننه ات مرده بود جوگیر شدی فکر کردی تو حالا باید موفق بشی و این امتحان الهی و ایناست ... بعد و قبلش اصلا درس خوندی توی زندگیت ؟ نه خداییش خوندی ؟

!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.