سنگ قبر آرزو ...

آسمان چشم او آیینه کیست ؟

                                 آنکه چون آیینه با من رو به رو بود

درد و نفرین ، درد و نفرین بر سفر باد

                                 سرنوشت این جدایی دست او بود


بعضی وقتا واقعا دلم میخواست «هوشمند عقیلی» بودم ، آرزو میکنم کاش این آهنگ رو من خونده بودم !

-----------------------------------------------------------------


دلم برای خروس میسوزه ، که بال داره ولی نمیتونه بپره ...


----------------------------------------------------------------


آنچه کردی با دل من ، قصه سنگ و سبو بود

                                     من گلی پژمرده بودم ، گر تو را صد رنگ و بو بود


-----------------------------------------------------------------


من میتونم خیلی راحت بگم توی فلان کهکشان توی فلان نقطه دنیا داره چه اتفاقی میافته ، اما هرگز نمیتونم دست دراز کنم و ستاره خودم رو از آسمون بچینم ...


و امیدوارم تو من رو ببخشی ، با اینکه من هرگز خودم رو نخواهم بخشید ...


-----------------------------------------------------------------


ای شکسته خاطر من ، روزگارت شادمان باد ...




پ.ن : هیچوقت ، هیچ چیز ، اونطور که به نظر میرسه نیست ، و این باعث میشه آدما اشتباهات بزرگی بکنن ! و اگر من روزی اشتباه کردم این وظیفه منه که به پای اشتباهم بسوزم ، وظیفه دیگری نیست که اشتباه من رو بپذیره ... من محکومم به سوختن ...


ضمیمه : من عاشق نیستم ، احمقم ! حماقت صداقت میاره ، صداقت عشق ! پس من اول عاشق نبودم و بعد دیوانه اون بشم ! اول دیوانه بودم بعد عاشق اون شدم ! پس من عاشق نیستم ، احمقم ! هه هه ... من احمقم ... هورررررررررررا ... !!!

نظرات 13 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 04:08 ق.ظ http://www.saeedayoobi.blogfa.com

سنگ قبر آرزو رو تا جایی که یادمه آرتوش خوانده است

آرمینا سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 04:49 ق.ظ

پاشو بیا این وبلاگ مسخره تو آپ کن ! هر دفعه که میام این چرندیات احمق بودن رو میبینم حرص میخورم! خچالت نمیکشی تو !؟

نسیم جمعه 20 آذر 1388 ساعت 02:41 ق.ظ http://www.nassim2008.blogfa.com

بزرگ میشی یادت میره!

حماقت عشق نمیاره, عشق حماقت میاره.بعدشم صداقت میاد بعد اونم همه چی بهم میریزه.

رها پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 11:39 ب.ظ http://miss_mosbati.blogfa.com

میسی رفیقکم ...

آلا چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 10:25 ب.ظ

اولین باره اومدم تو وبت...
کلی ذوق مرگیده شدم که 22222امین بازدید کننده وب من بودم



خوشمان آمد...

بزکوهی چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 08:07 ب.ظ

یه عاقل تو دنیا بود اونم خل شد[:S048:]!

sahar دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 08:59 ب.ظ http://harry-james-potter.blogfa.com

nemidoonam chi begam .. vali ashegh nemishodi behtar bood !

‍Cool Cat دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

hah ?!

الی دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 05:39 ب.ظ http://eloonak.blogsky.com

من عاشق نیستم ، احمقم ! حماقت صداقت میاره ، صداقت عشق ! پس من اول عاشق نبودم و بعد دیوانه اون بشم ! اول دیوانه بودم بعد عاشق اون شدم ! پس من عاشق نیستم ، احمقم ! هه هه ... من احمقم ... هورررررررررررا ... !!!

داری جالب میشی پسر، داری جالب میشی...!
کل آپت یه طرف(که البت به نظر میاد بیشتر قرینه واقعی داشته باشن حرفات) این پاراگراف آخر یه طرف، داری جالب میشی... آها اینو گفته بودم، یادم باشه گذرم افتاد اصفهان بیام ببینمت. هنوز شماره ات همونه دیگه؟

راستی اون جمله "هیچوقت ، هیچ چیز ، اونطور که به نظر میرسه نیست" منبعش کجاست؟ مطمئن این جمله رو قبلا شنیدم و مطمئن ترم که خودم بار ها ازش استفاده کردم ولی نمی دونم اولین بار کجا شنیدم

sampadak15 دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.sampadak15.blogfA.COM

hemaghat aghl miare aghl eshgho nabud mikone pas divune nisi asheghiiiiiiiii

آرمینا دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 12:57 ق.ظ

پس شوق فریادت چی شد ؟!

مصطفی دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 12:13 ق.ظ

با برهان خلفم میتونی اثباتش کنی! یکم زور بزن ....

آرمینا دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

دلم میخواد بزنم تو دهنت !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.