Cruel !

هیچوقت به اندازه امشب از خودم متنفر نبودم ...


و هیچوقت آهنگ Dont you cry به اندازه امشب بهم لذت نداده بود ...


و هیچوقت اینقدر برام مهم نبود که :


And please remember that I never lied
And please remember how I felt inside now honey
You got to make it your own way

But you'll be alright now sugar


نیلو راست میگفت ... گاهی بهتره آدم دل بقیه رو بشکنه به جای اینکه به قول یکی "دلشون رو بسوزونه" ... و این چیزی بود که من نفهمیده بودم ... اینکه من با ترسیدنم از شکستن دل آدما ممکنه باعث سوختن دلشون بشم ! چیزی که وقتی برام معنی پیدا کرد که دیگه دیر شده بود ...


و بله ... من لایق سرزنشم و هیچ شکی توی این مساله ندارم ! من آدمی هستم که زیاد اشتباه میکنم و گرچه هنوز اونقدر مغرورم که بگم صفات خوبم خیلی بیشتر از خصوصیات بدمه ، ولی اونقدر صادق هستم که بگم صفات بدی دارم که واقعا جبران ناپذیرن !!


به قول ارسلان : " من ... با خودم درگیرم !! خفن ! " ... امروز از بهترین روزای چند ماه گذشته بود ... و اینکه اینطوری تموم میشه مثل یه تو دهنیه ! انگار دنیا داره بهم میگه حواست رو جمع کن که با آدمای اطرافت چیکار میکنی ...


و به تمام اون چیزی که برام باقی مونده قسم میخورم که من فقط نمیخواستم دل کسی رو بشکنم ! فقط همین ! نمیخواستم کسی از من ناراحت باشه ! نمیخواستم باعث بشم آدما احساس تنهایی بکنن ! نمیخواستم کسی به من دل بسته بشه ! نمیخواستم به کسی دل بسته بشم ! نمیخواستم کسی حس بکنه که بهش خیانت کردم ! میخواستم همه چیز عادی باشه ، همه چیز معمولی باشه ! همه خوشحال باشن ... به تمام اون چیزی که برام مونده قسم !!!


من فقط اشتباه کردم ! توی تصمیماتم ! من لایق هرچیزی که بقیه بگن هستم ! ولی حداقلش اینه که نامرد نیستم ! مثل خیلیا با سنگ نمیزنم توی پر ملت ! اگر بخوام بپرونشمون کم کم اینکارو میکنم ! گیریم که این کم کم بره روی اعصابشون ! ولی اینطوری هم وجدان خودم راحت تره هم پرملت رو نمیشکنم !


من میتونم خیلی شاد باشم و همزمان خیلی ناراحت ! خیلی مثبت و همونقدر منفی ! خیلی با احساس و به همون اندازه بی رحم ! خیلی مغرور و خیلی صمیمی ! شخصیت من پر از این تضاد هاست ... ولی نامرد نیستم ! برخلاف خیلی های مثل خودم !


پ.ن1 : نمیتونی تصور کنی چقدر متاسفم ! مثل همیشه مشکل از منه نه چیز دیگه ای ... امیدوارم فقط من رو ببخشی : رفیق !


پ.ن2: یه مدت کسی من رو نت نمی بینه ! از شنبه دیگه مدرسه نمیرم و تلفن و اس ام اس هم جواب نمیدم ... باید حداقل چند روز تنها باشم و فکر کنم !


پ.ن3 : خیلی بده بهترین روز و بدترین شب آدم پشت سر هم باشه !!!


پ.ن 4 : در ادامه مطلب متن آهنگ Dont You Cry/Guns & Roses ... برای شخص خاصی نیست تو رو خدا هزارتا حرف در موردش در نیارین !!!

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Something's changing inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember how I felt inside now honey
You got to make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight

نظرات 3 + ارسال نظر
LiTtLe MoOn سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

مرسی لطف دارید !

این تضاد ها توی ِ همه وجود داره ... این قضیه ی همون 5ضلعیس که توی وبم گفتم =>

(خودم , دلم , احساسم , منطقم , غرورم)

اگه این دچاره مشکل بشه همه چی بهم میریزه !

مصطفی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://white-tomb.blogfa.com/

هوم، تو خیلی ظالمی، ای Cruel، ای گوسفند، تو غلط میکنی ملتو اذیت میکنی، تو بیخود میکنی روزای بدو خوبت یکیه! تو بیجا میکنی لیریک اهنگو میذاری و خودش رو واسه دانلود نمیذاری، تو بازم بیجا میکنی که از خودت متنفری، تو کلا غلط میکنی!

هی گوسفند تو که فردا میخوای بیفتی بمیری، باید خنگ باشی که دنیا رو جدی بگیری!

من کلا دوست ندارم کامنت های دپ بدم و راهنماییت کنم و بگم، نه تقصیر تو نیست و اینا! ادم که خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه، چه تقصیر کار باشه و چه نباشه! ولی کلا برو حال کن نگوست چیست حال!

هوم، چیز دیگه ای به ذهنم نرسید! زور میزنم ببینم عزلیاتی چیزی یادم میاد بنویسم برات Rank کامنتم بره بالا!


بز جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 03:01 ب.ظ

ببین من به بقیه کاری ندارم . خودم فهمیدم انگلیسی بلدی! زیر سیکل عنوان بذار!!


افسرده شدی؟ اینو یکی از لینکام بهم گفت!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.