The Most Depressing Year !!!

این پست برخلاف عنوانش اصلا دپ نیست و سرشار از شادی و سروره ... به عنوان مدرک : نی نای نای ! :D


سالی که گذشت میشه گفت یکی از بهترین سالای عمر من بود ... و همزمان یکی از بدترین هاش !!! بخصوص یک ماه آخرش که به نظرم اصلا دلپذیر نیومد !


سالی که توش بهترین دوستام رو پیدا کردم و لذتبخش ترین لحظات عمرم رو داشتم، خیلی چیزا دیدم و خیلی چیزا یاد گرفتم ... اما در عین حال بدی هایی هم داشت که فکرش رو نمیخوام بکنم ...


یه تقویم (سررسید) برام آوردن که وقتی ورق زدم متوجه شدم توش پر از نقاشی های سکسیه :دی ... این تقویم به من یک سال سرشار از هیجان رو نوید میده :D


خوشحال نیستم و احساس میکنم یکی از تلخ ترین سال تحویل ها رو در پیش رو دارم ... ولی نیشم بازه در ابعاد گوزن بومی مناطق حاره ای ... کسی مشکلی داره ؟ :دی


پ.ن1: سال نو همه پس و پیش مبارک !

پ.ن2: به شدت بی نظیری ابلهانه است که آدم توی 13 روز عید هم که مثلا میخواد استراحت بکنه مجبور باشه تکالیف مدرسه رو انجام بده ... نیست ؟؟؟


پ.ن3: سعی کردم این آپ شاد باشه چون به یه نفر قول داده بودم که آخرین آپ سال شاد باشه ! هووووف ... پیشاپیش متاسفم !!!


پ.ن4: تا حالا دقت کردین که آخرین ساعت های سال چقدر مزحکه ؟ به اینکه همه چیز یهو و در یه لحظه عوض میشه ؟ همه تقویما ، ساعت ها ، سن آدما، تفکر آدما ، آرزو ها و ...

خیلی مضحکه باو ... هر هر هر :D




نظرات 6 + ارسال نظر
بز دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

آخرین لحظه های سال {مضحکه}! درستش کن ناظر عزیز که آبروی هافل در خطر بید!

آره بابا...خیلی مضحکه!مخصوصا اینکه همین که بوقش رو در می کنن یه گلوله رنگی موسوم به جغله به سمتت هجوم میاره و تا بخوای به خودت بجنبی طی یه عملیات انتحاری آویزون میشه از گردنت و تا آخر سال گردن درد داری....آخ!

رها پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://milehaye-sadeghafas.blogfa.com

جدا !!

سال نوت مبارک رفیقک !! به همه گفتم که امسال کاش یه خورده آدم تر بشیم و نمیشه

علیرضا سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.morale.blogfa.com

عیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد مبارک

ایشالا همیشه در این حالت باشی

آرمینا دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 01:05 ق.ظ

سال نو مبارک ولی ببخشید که غیرتم نسبت به املای کلمات اجازه نمیده ادامه بدم ! مزحک نه ! مضحک ! لطفا ! :D

هوف ! حالا ، سال ِ خوبی داشته باشی ، ببخشید که نتونستم به موقع تبریک بگم ، شارژم روز اول تعطیلات تموم شد که میتونی شرحش رو البته توی وبلاگم بخونی ! :D

نکته بعدی این که ، خواهش میکنم انقدر به خودت فشار نیار ، اپ فوق العاده بود ! خوشحالم که به عنوان شاهد روباهه رو نیاوردی ! [:S048:]

عهه ... نمیدونم چرا اینطوری شد ! بخدا بلد بودم :D ... هزاربار هم ریشه های عربی ضَحَک و غیره رو مرور کردما ... :D

عیدت مبارک ! سال خوبی داشته باشی و الخ ...

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.hottea.blogfa.com

بله بله ... عید شما هم مبارک ... اتفاقا منم معتقدم که �!� �s��ی �%%� �$��� �#�

مصطفی یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://white-tomb.blogfa.com/

الان باید فحش بدم یا عید رو تبریک بگم:D

دو تاییشو با هم انجام میدم:

عیدت مبارک گوسفنده کثافت:D

عید تو هم مبارک آشغال عوضی !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.