رفیق ... !!!

ههعییی ...


دو سال پیش من یه تجربه تلخ داشتم، من مترسک هایی رو دیدم که میومدن و بهم تسلیت میگفتن و میرفتن ... میومدن و دلداریم میدادن و شاید میخواستن برام دلگرمی باشن ، و شاید بهم ترحم داشتن، و شاید ... و شاید ... و شاید ...


مهم اینه که اون مترسکا از اونایی بودن که خودت میدونی ... از اونایی که بهت گفتم بودنشون حتی کلاغا رو هم فراری نمیده ... !


از اون روز تا حالا، هیچوقت، و مطلقا هیچوقت نتونستم توی موقعیت های مشابه، برم و سعی کنم از یه نفر دلجویی کنم، مگر اینکه خودش بهم پناه میاورد، ازم میخواست ... میدونی ؟ حتی اگر مطمئن بودم که توی دسته مترسک ها نیستم ، از مترسک شدن میترسیدم ...


و برای همینه که با تمام تلاشی که کردم نتونستم حتی یه کلمه تسلیت بگم ... ولی خودت که میدونی ... دل آدم میگیره وقتی میبینه بعضی چیزا اونطور که باید و شاید نیست ...


ههععیی ...


رفیق ، میدونی که توی دلم چی میگذره ... میدونی که درکت میکنم ... میدونی که تجربه های تلخ و شیرین مشابه زیاد دارم ... و ببخش اگر اونطور که باید کنارت نبودم !!!


یادته بهت گفتم ، هر تلخی ای به این معنیه که یه چیزی قراره بیاد و شیرینش کنه ... دست کمش نگیر ... منتظرش باش ...


هوووم ... و محکم باش ، و همونطور که همیشه بودی ، بجنگ ... یادته که ؟ «جنگی که مطمئنی توش پیروز نمیشی رو حداقل واگذار نکن ... بذار نبرد پایاپای ادامه داشته باشه ! »



پ.ن1: خودت که میدونی کلمه رفیق پیش من ارزشش از دوست و همراه و برادر و الخ ... بیشتره !!


پ.ن2: نه یعنی واقعا اینقدر مسخره است دنیا ؟ :دی

نظرات 2 + ارسال نظر
ملیکا چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://m-73.blogfa.com

خیلی سخته اظهار تاسف کردن پیش کسی ! اگه تسلیت بگی فکر میکنی فکر میکنه ترحمه اگه نگی بیادبیه ... خلاصه در کل روزگاره دیگه !!!

جیمز سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

آره؛ دقیقا همینقدر مسخره س!

میدونی چی داغونم میکنه؟ اینکه با وجود همه ی اینا..همچنان دو نخطه دی رفیقت حفظه..اونقدر که همه ی این جماعت بی خبرن .. همین جماعت پر از ادعا!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.