Where am I ?

من کجام ؟


قطعا من جایی همین دور و برام و خودمم دقیقا نمیدونم کجام ؟ یعنی دقیقا مشخص نیست من کجام !!!


خوب اگر از یه بعدی نگاه کنیم من توی اتاقمم و دارم این پست رو تایپ میکنم ... ولی خوب همزمان من در شهر اصفهان و در کشور ایران ، قاره آسیا ، کره زمین، منظومه شمسی، بازوی قوس، کهشکان راه شیری، خوشه محلی، شاخه محلی، بوته MP34 و به طور کلی در کیهان هستم و دقیقا مشخص نیست که خود کیهان کجاست پس من هیچ جا نیستم و اگر جایی هم باشم نمیتونم مختصات دقیقش رو مشخص کنم !


و اصلا کلا این سوال پیش میاد که من وجود دارم ؟


پ.ن: فیلسوف شدم که شدم تو رو سننه ؟


پ.ن2: فقط دلم میخواد یه گوسفندی پیدا بشه که بیاد بگه به وبلاگ من سر بزنید یا تبلیغ سرویس های کسب درآمد و ... بکنه ! نه من فقط میخوام یکی پیدا بشه !!!!


پ.ن3: لعنت به تو بلاگفای ک*نی ! کاری کردی که دیگه نتونیم از دل رفقامون باخبر بشیم ؟ یعنی واقعا اینقدر زورت میومد که همین یه ذره صمیمیت آنلاین رو هم ببوقی بهش بعد بشینی بخندی به ملت که ها ها مطلب رمزدار زده ؟ یعنی ملت شما اینقدر بی شعورین که نمیفهمین نوشتن مطلب رمزدار با ننوشتنش هیچ فرقی نداره و خوب کسخلا میتونین برین توی دفترخاطراتتون بنویسین که درصد اطمینانش هم بالاتر باشه ؟؟؟


پ.ن4 : از اونجایی که سه پی نوشت بالا در سه مرحله نوشته شده پیشنهاد میکنم پیگیر باشین شاید بازم پی نوشت اضافه بشه همینطور ! :دی


پ.ن5: الا یا دوستی که به من گفتی خودشیفته توی نظرات آیا نفهمیدی منظور من از پ.ن اول فحش به خودم بود ؟ :D


پ.ن6 : دیروز تولد ارسلان بود ... مبارک باشه تولدش ! خودش میدونه برام چجور رفیقی بوده لازم نیس بشینم دو ساعت توصیفش کنم و ازش تشکر کنم دیه ...

نظرات 7 + ارسال نظر
VooDoo Doll سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://voodoodoll.blogfa.com

اوی مردکه خر آپ کن حوسلم سرید دیگه همش اومدم تو وبت این پستو دیدم :دی

روفوس شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

خطاب به مصی ...

قبل از اون خل ... یه چیزایی تو مایه های همون *** بوده ... تو اونو در نظر بگیر ...

راس میگم دیه ....

ارsلان دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

مرسی!

مصطفی دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

هوم! سهراب، من قضیه ی این ستاره ای که روی کو** بود ولی رو **خل نبود رو نفهمیدم:D

در مورد پی نوشت سوم باید بگم گاهی وقت ها یک پست رو برای یک شخص خاص میزنی و از اونجایی که نمیتونی دفترچه خاطراتت رو بدی دستش، یه پسورد میدی بش! همین.
کونت میسوزه نمیتونی پست رمز دار ملت رو بخونی؟!کنجکاویت داره پاره پورت میکنه؟! :D بی شعورو چیز خلم خودتی:D مرتیکه گوسفنده لاشخوره همزاد:D

پ.ن: من از شکلک های اینگوشه خوشم نمیاد:D
جواب پ.ن: خب به ......
سوال: جای خالی را پرکنید (20 نمره)
پ.ن: خب من سوال میپرسم تو رور سنه نه:hmr:

جدی نوشت:
منم نمیدونم کجام، این اصلا مهم نیست! مهم اینه که هستم.
پ.ن ِ جدی نوشت: مث خودمی! یه خر ِ تمام عیار!

[ بدون نام ] یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

آدم خودشیفته باشه به خودش بگه فیلسوف !! خوبه دیگه !!

محمد ( تره ور) یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.hottea.blogfa.com

هوووم ...بسی فلسفی بود ، به وجودیت خودم شک کردم

گوسفند شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام وبلاگتان پرمحتوا بود به وبلاگ من نیز سر بزنید!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.