خرد !

« آه خرد، چرا در سر بددلان جای میکنی، اگر خردی ؟! »

  • (سهراب کشی، بهرام بیضایی)

این جمله رو خیلی دوست داشتم ... چیزیه که خیلی فکر آدم رو مشغول میکنه ... و به وضوح بی نظمی عالم رو نشون میده ...




پ.ن1: با یه حکیمی صحبت میکردم چند روز پیش تلفنی ، بعد یه جمله گفت : « من میدونم تو آخرش حیف میشی ! » ... بعد نمیدونم اون جمله بود ، اون حکیم بود، اون تلفن بود، چی بود یهو کل انگیزه ها و اهداف زندگی من رو برگردوند بهم ... دارم بال درمیآرم از خوشحالی ... 


پ.ن2: آی حال میده تابستون ، آی حال میده ...


پ.ن3: اینکه نتونی توی اس ام اس دادن پیش قدم بشی، حالا به علت غرور یا ترس یا هرچی، این نشونه خیلی بدیه ... خیلی بد ! اخ ... تف ! :دی



نظرات 9 + ارسال نظر
آرمینا جمعه 4 تیر 1389 ساعت 06:46 ب.ظ

ا ِ ؟ توام فهمیدی !؟

VooDoo Doll پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

اون سهراب کسی نیس !
تیتیش کشیه !
>:p

بز چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

اگه حمل بر گاگولی بنده نمیشه یکی برا من توضیح بده اینجا غرض از حکیم چیه؟

ارsلان سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 10:51 ب.ظ

کامروا باشی!

سحر سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

خوبه .. هدفمند :پی

VpnServ Team سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.vpnserv.biz

با سلام

با علیک !

رها سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://milehaye-sadeghafas.blogfa.com

:دی یادم رفت !! مهمه این :دی !!

رها سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

آخ گفتی (پ.ن 3)!! بدتر از بده !! ولی من اسمشو ترس نذاشتم !! شایدم باشه !! نمی دونم ... ولی واقعا مزحکه و احمقانه !!!

عاطفه سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

خوبه که خوشحالی :d

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.