زندگی بهتر از این نمیشه !!!

دختربازی فرمالیته !!!!


برادر عزیز همشهری ... لازم به ذکره هرکس که دنبال یه دختر که احیانا 4-5 سالی هم از خودش بزرگتره و تنها جرمش خوشگل بودنه راه میره لزوما دنبال اون دختر نیست، بلکه داره راهش رو میره بنده خدا ...


نیاز به فریاد زدن این جمله این روز ها با دیدن نگاه های نفرت انگیز ملت و کنایه های نابدتر از شخصیت خودشون هر روز بیشتر در وجودم حس میشه ... !!!


شب رصدی !!


آقا دیشب رفتیم رصد وسط بیابون ! آی حال داد آقا ... آی حال داد ... گرچه خیلی خسته شدم و گردنم هنوزم صاف نمیشه(!) ولی آقا ما هی صورت فلکی پیدا کردیم ... هی از پیدا کردنشون ذوق کردیم .. بعد هی آسمون نگاه کردیم و همینطور به نجوم عشق ورزیدیم ...


دومین رصد خارج از شهر عمرم بود که واقعا حال داد ...


سیاوش قمیشی


آقا این سیاوش قمیشی (فاک الله علیه) آی قشنگه اهنگاش ... آی حال میده ... بعد همونقدر که حال میده و با ذوق و شوق گوش میکنی ... آی شعراش حالت رو میگیره ... آی احساسات عجیب غیریبی رو برات زنده میکنه ... یعنی آی :D


سیاوش : مگه میشه یه پرنده / بمونه بی آب و دونه ؟

من : ها ؟

_ مگه میشه یه قناری / توی بغز آواز بخونه ؟

_ آره من !

_ اگه تو بری ز پیشم / من همون قناری میشم !!!

_ بیلاخ !


رابطه های شیرین


دلم برای تینا تنگ شده ... ولی میدونم که نمیتونم باش حرف بزنم ... چون میدونم الان درکم نمیکنه و چون میدونم اگر فرضا بش زنگ بزنم من هیچ حرفی نمیزنم و میرم روی اعصابش ... کلا رابطه با ملت برام سخت شده ...


هروقت صفحه چت رها رو باز میکنم نیم ساعت استخاره میکنم و در هشتاد درصد مواقع اصلا نمیتونم پی ام بدم ...


نمیتونم رابطه ام رو با مصطفی اونطوری که میخوام بکنم ... نمیتونم مردم و اطرافیان رو تحمل کنم !!


همممم ... عجـــــــــــــــــب !!!


تیکنولوجی !!!


آقا رفتیم رصد ... وسط بیابون ... تا شعاع 8-9 کیلومتریمون آبادی نبود ... آب پیدا نمیشد من از تشنگی داشتم میمردم ...


اونوقت فکر کن وسط این برهوت من برای استراحت موبایل محترم رو درآوردم و رفتم تویتر و فیس بوکم رو آپدیت کردم و خوشحال و خندان چند تا وبسایت دیدم و ...


یعنی هنوز تو کف این تیکنولوجی ام که چه کرده واقعا :دی !!!




پ.ن: یعنی الان اگه وسط خیابون مثل این پلنگ صورتی یه ابر فقط بالای سر من حرکت کنه و ازش سنگ هم بباره ... من اصلا تعجب نخواهم کرد :دی


پ.ن2: هرکس آهنگ جدید سیاوش قمیشی "بی تو" رو نشنیده و بخصوص کلیپ فوق العاده اش رو ندیده بهتره تا اطلاع ثانوی از من دوری بکنه چون به نظرم طرف یه خائن به موسیقیه !!!


پ.ن3: بغض چیز خوبیه ... وقتی وسط بیابون چیزی برای خوردن نداری میتونی از فروخوردن بغض استفاده کنی !!


پ.ن4: تو اتوبوس آهنگ «عادت» قمیشی رو گذاشته بود. .. فکر کنم مال یکی از اولین آلبومای سیاوش بود ... یعنی شعرش اونقدر حال داد که از اون موقع فقط دارم هی گوش میکنمش


پ.ن5 : وقتی دلت میگیره بهترین راه توالت رفتنه ... اشتباه نشه ها :دی ... توی دستشویی آدم اونقدر فکرای عجیب غریب میکنه که میفهمه چقدر مشکلات بزرگتری توی دنیا هست و دل گرفتگیش برطرف میشه :دی


Additional : امروز تولد تیناس !!! تولدش مبارک !!! مرسی که سعی کرد دوست من باشه !

نظرات 7 + ارسال نظر
یاسمن! دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

بسی مستفیض(؟) شدیم!!!!
تولد تینا خانوم هم مبارک!!!:دی

نسیم دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

اگه میخوای رابطه ت با مصطفی اونطوری که میخوای باشه به خودم مراجعه کن, شپلخش میکنم:D

مورگانا یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 05:03 ق.ظ

اینجا چرا خصوصی نمیشه کامنت داد؟
یادم بنداز آدرس مربوطه رو توی مسنجر بهت بدم. البته اگه دلت می خواد داشته باشی. :)

سانیا یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 03:31 ق.ظ http://www.funnyworld.blogfa.com/

پسر اصلا اسم نجوم و رصد و کویر اینها که میاد من خود به خود شکل قلب میشم . میدونی رصد جایی بدون آلودگی نوری اونم توی سرما خیلی خیلی به آدم انرژی میده . زمانی مثل بارش شهابی جوزایی . الان شکل قلب شو !

پ . ن : باب اینجا شکلک نباید داشته باشه ؟

arta_lestrange@yahoo.com

کیانا یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 02:29 ق.ظ http://kianaland.blogfa.com

من رصد می خوااااااااام
هوس کردم شدید !!!!!

علیرضا شنبه 26 تیر 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.streetboy.blogsky.com

سلام رئیس دختر باز :D
امرتون اجرا شد ما نیز در این بازی شرکت نمودیم :D

۳ شنبه 26 تیر 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://301040.blogsky.com

پ.ن.۳ رو اصلا نگرفتم
مگه مجبوری!؟
:))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.