مستم و مستم ! چهارباغ و بستم :دی !

بچه که بودیم یه شعر میخوندیم :


خوشحال و شاد و خندانم / قدر دنیا رو میدانم

عمر ما کوتاس / چون گل صحراس / پس بیایید شادی کنیم !


بعد اونموقع نمیفهمیدم این یعنی چی ! ولی الان خوب میفهمم ! یادمه یه بار از مامانم پرسیدم "گل صحرا چیه ؟" بعدم که گفت یه جور گله نفهمیدم ربطش به شعر چیه و اینا ...


کلا امروز نمیدونم چمه ... الکی خوشم ...




آقا یه سریال ساختن ! در مسیر زنده رود یا نمیدونم چی ! آخر مزخرف ! من موندم ! اومدن ر**ن به لهجه شیرین اصفهانی ! یکی اون مسعود خوب حرف میزد ! یکی هم اون فرهاد ! بقیه اشون یه کلمه بلد نیستم اصفهانی حرف بزنن ! یه مشت بازیگر تهرانی تیتیش ! خوب اصفهانی اینقدر بازیگر تئاتر و سینمای خوب داشت ! مجبور بودین اون دختر تهرونی رو بذارین که ببوقه به لهجه ؟ بعد تصویری که از جامعه اصفهان نشون میدن جالبه ! بد نیست این یکی ! بازم نزدیک تر از لهجه است ! "ج" گفتن های اون زنیکه عروسه حال من رو بهم میزنه ! حسین محجوبم که داره با لهجه خودش حرف میزنه ! اون یکی آقای سماواتی هم که داره کاشانی حرف میزنه به جای اصفهانی !


بعد اصلا کی گفته که همه باید اصفهانی حرف بزنن !؟ تو اصفهانی هیچوقت بزرگترین تاجر شهر که از طبقه بالای جامعه است لهجه نداره ! خودشم داشته باشه دخترش نداره .... !


عجـــــــــــــــب ... به قول عاطفه : «فحش به اصفهانیاس ! »




درگیر کردم خودم رو حسابی با زندگی ! هروقت هم یه سوژه به ذهنم میرسه که آپ کنم حسش نیست ! وقتی حسش میاد سوژه هه یادم رفته ... کلا بد زمونه ای شده ...




پ.ن1 : این آهنگ They won't understand رو شنیدین ؟ از فریمان ؟ خیلی دوست داشتم !

پ.ن2: اگه خدا بخواد یه سفر بریم یه ذره حال و هوا عوض بشه ... حال و هوا خوب نیست ...

پ.ن3: مکانیک خیلی حال میده ... شاید بیخیال نجوم شدم رفتم مکانیک خودم گرایش دینامیک جسم صلب :دی !


نظرات 3 + ارسال نظر
here I come!!! دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.dep.blogfa.com

باور کن مکانیک اصلا فکر خوبی نیست من تجربه دارم زیر درسا ....... دم!!!
همون نجوم رو بچسب آخر عاقبتش هم بهتره!

متن قشنگی بود

دلارام یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://bogzaarbogzarim.blogfa.com

کی میشه بگی به قول دلارام...

سحر شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

خوشحال و شاد و خندانم / قدر دنیا رو میدانم/ دست بزنم من پا بکوبم من جوانم/ بیایید با هم بخوانیم ترانه ی کودکی را/ عمر ما کوتاس/ چوم گل صحراس/ جــــــــــــــــــــــــوانی !!!‌

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.