خسته ...

چرا باید عقب بمونم ... ؟

از اون چیزی که یه روزی برات بودم ...

از اون آدمی که بودم کم بیارم ... ؟


چرا باید « از سوالم خوشت نیاد » وقتی هدف از اون سوال، پیدا کردن یه چیزایی برای پرسیدن سوال اصلی بوده ... ؟


چرا تازگی از گفتن حرفای اصلی میترسم ... ؟


من فقط ...


خسته ام ... و خسته ام از اینکه بدونم تو از من خسته تری ...


من فقط ...


می خوام تو خوب باشی، حتی اگه در ازائش همه چیز برای من بد بشه ...


من فقط ...


دوستت دارم ... !!




(از کاغذ پاره های تنهایی هام، آبان 89، کلاس جبر)



پ.ن1: حتی بعد از این همه وقت، یه دل نوشته قدیمی رو آپ کردم ... شاید چون دوباره تازه شده حرفاش ! حرف تازه ای نیست !!!!


پ.ن2: حتی اگه برای تو هم همینطور باشه ، مطمئنم مثل من احمقانه ساعت ها به صفحه موبایلت خیره نمیشی !!!!!!


پ.ن3: به یه رفیق : رفیقکی که من داشتم حتی اگه نت من قطع بود، فیس بوک نمیومدم، مسنجر نبود، تلفن نبود، یه راه دیگه پیدا میکرد که بعد از 2 ماه ببینه من زنده ام یا نه ... رفیقکی که من میشناختم البته ... !!!


پ.ن4: شهره شهر مشو تا نخورم خون جگر / سرمکش تا نکشد سر به فلک، فریادم (حافظ)

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

عید مبارک

سارا دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 04:51 ب.ظ

سال نو مبارک، روح مزاحم عزیز!

سانیا دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

تو از مسافرت اومدی پسرک سر در گم ؟

سارا.مدلی دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 09:14 ق.ظ

عالی!:)))
همیشه کاغذ پاره هاتو دوس داشتم!

شفق یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://shafaghbidel.blogfa.com/

سلام ...
خوبی؟؟
یه چیزی رو نفهمیدم ...! شما عاشق کسی بودید؟؟ اگه عاشقش بودید (فعل زمان گذشته ، ماضی بعید !!) حالا دیگه عاشقش نیستید یا دوباره عاشقش شدید ؟؟؟

خوشحال شدم که به وب من سر زدید ...(البته مهم این بود که حوصبله نکردید و مطلب رو نخونده نظر دادید ...)
عشق زیبا ترین محبت خدا به بنده هاشه ... کاش درست خرجش کنیم ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.