Sohrab Upgrade

System is Upgrading to Beta Version ....


Please Wait a While ...

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا مدلی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

این چیزام به تو نیومده..جمعش کن بینیم باو:دی

MahMahi شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

آره منم همون موقه باش چت کردم
بش گفتم شمام نگرانش بودین گف داره باتون میچته
اووومممـــ ارسلانه دیگه :دی
ولی خُ مرسی :)

MahMahi جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

ی ِ چیزی
شمارش ُ بهتون داده؟
من هرچی z میزنم ورنمیداره
ینی قبلا خودش که میگف اصن زنگ نمیخوره براش
میخوام ببینم شاید به من اشتباه داده باشه
اگه درستش ُ دارین بزنگم ببینم چی شده :|

نمیدونم بالاخره خبر پیدا کردی ازش یا نه ...

ولی من باش چت کردم، حالش خوب بود ... مثل همیشه یه ذره زده بود به سرش فیس بوک رو دی اکتیو کرده بود !!!

شمارش رو ندارم !!!

MahMahi پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام
عَــ ارسلان خبری دارین؟
توو فیس بوک نیس، غیب شده!!
فک کنم دی اکتیو کرده!!
یاهو هم که نمیاد!!
من خیلی نگرانشم
:((

سلام عزیز ...

وبلاگت که معلوم نیست چی نوشتی زدن ترکوندنش ... فیس بوکت رو هم هرچی گشتم پیدا نکردم که جوابت رو بدم ... ولی بهرحال جواب خیلی مهمی هم نبود چون کلش اینه که : منم مثل تو ، تو رو خدا خبری پیدا کردی ازش به منم حتما بگو ... مرسی

شفق یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://shafaghbidel.blogfa.com

سلام ...
خوبی ؟
من آپم ...
خوشحال می شم بهم سر بزنی ...
[گل]

شفق چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://shafaghbidel.blogfa.com/

سلام سهراب ...
خوبی؟؟؟
عیدت مبارک ...

محمد سه‌شنبه 9 فروردین 1390 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.hottea.blogfa.com

چقدر صبر کنم ؟ حوصله م سر رفت ...:دی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.