دوستان عیب کنندم ...

پارت وان :


_ سلام ... خوبی ؟

_ تو غلط کردی که من خوبم ... ایگنور شدی !!

_ :-o


----------


_ سلام ... چه خبرا ؟ دلم برات تنگ شده بود !

_ مرتیکه تو که دلت تنگ شده بود چرا یک سراغ نگرفتی ... اصلا برو گم شو ... ایگنورت میکنم !

_ :-|


----------


_ ببینم امروز چرا اینطوری هستی ؟

_ اصلا کلا" حرفات روی اعصابمه ! ایگنوریوس !

_ :D


مُد شده گویا !!!


پارت تو :


یه قسمت از شعر آهنگ «نمیتونم» از آلبوم «نوار قلب» بهرامه ! هوووم ... سه تا خواننده داره من فقط قسمت خود بهرام رو میذارم :


اگه بارونی میاد از ابر نگامه ،  هنوزم یه قطره اشک توی قبر صدامه


خدا ابرو گریه میندازه تا گُل بخنده ، میخواد بین فاصله هامون یک پل ببنده


یادش بخیر اقلا" ما که غیرت رو داشتیم ، ولی این روزا رو گُل هامونم قیمت گذاشتیم


بذار بخونم تا گوش هاتونم احساسم کنن ، من که احساسم‌و کشتم میخوام قصاصم کنن


مثه سگ میدوی که حتی استخون هم ،نمیندازن جلوش پس توی غصه مونده


من یه زندگی دارم که شده تحمیل بهم ، یه تیکه سنگ بوده شده تبدیل به دل


تو فقط یاد گرفتی که رکب بزنی ، یا بشینی درس بخونی بگن عجب پسری


می خوای آدم باشم ؟ اینجا آدم قحطه ، من دیگه خوشی های زندگیمم یادم رفته !


هنوز خاطرات تلخم هست باهام ، که توقع راه رفتن ندارم از پاهام


مثل یک مسافر که نیومدن استقبالش ، تنها کار من توی این زندگی استتاره


که همرنگ بشم با مردم پستی که ، تو گوشم دارن میخونن که مرگت نزدیکه !


بهرام یه جنازه است که هنوز داره میمیره هرشب ، بذار با غبار تاریخ به دیرینه وصل شم


حتی ابرای چشای من خوب نمیبارن ، میدونی من یه زخمی ام ، خوب به روت نمیارم


دنیا یه مشت خاکه ، صاحب خصلت توئی ، دنیا میشه شادی رو با منم قسمت کنی ؟


پارت تری:


بین من و دیگران هشت تا تفاوت عمده هست :


1- من منم و دیگران دیگران !


2- من از ازل من بودم و تا ابد من خواهم بود و دیگران هیچوقت من نبودند و نخواهند بود.


3- من هیچ علاقه ای به دیگران ندارم ولی دیگران به من و به همدیگه علاقه دارند !


4- من فکر میکنم ولی دیگران یاد میگیرن و عمل میکنن.


5- من یادنمیگیرم بلکه درک میکنم ! دیگران درک نمیکنن بلکه ثبت میکنن !


6- من تغییر نمیکنم ! ظاهر و باطنم یکسانه ! دیگران مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنن !


7- من خودم رو تطابق میدم ! دیگران فقط تظاهر میکنن !!! 


8- من خط رو میشکنم و مرز ها رو نادیده میگیرم ! دیگران مرز ها رو مثل زیپ هر روز تنگ تر میکنند !


و الخ !


پارت فور :


دیروز داشتیم با ارسلان در مورد وبلاگ حرف میزدیم ، یهو یادم اومد 15 شهریور دو سالگی وبلاگم بود ...


عجب دوسالی بود که گذشت ... هووم ... هنوزم دارم مینویسم دیگه ... ولی تولدش مبارک باشه ... خیلی دوست دارم اینجا رو ... خیلی بیشتر از هرجای دیگه ای خودم هستم توی این وبلاگ !


دو سال خاطره و تفکر ثبت شده از من !!!

نظرات 15 + ارسال نظر
مورگانا پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 12:00 ق.ظ

البته اون "من" توی کامنت قبلیم، دقیقا "من" بودم. نه شخص دیگه ای.

مورگانا چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 11:52 ب.ظ

پارت تری:

؛من؛ چقدر ماهم. قربونم برن الهی.

مهران چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://taktree.blogfa.com

بخش اول:

عادت داری همیشه اغراق کنی در حدی که آدم تهوع می گیره از این اغراق.. صد رحمت به فیلمهای ژانگولری چینی!

بخش دوم:
نخوندمش..

بخش سوم:
تو هر لحظه با خودتم تفاوت داری چه برسه به دیگران.. تفاوت ها رو نمی دونم ولی می تونم هزار و یک شباهت تو رپیر رو بگم!

نظر الی به من نزدیک تر است!

بخش چهارم:
خسته نباشی.. شناس اوردی که این وبلاگ بی جان همسر آینده ت نیست!

پ.ن: وان .تو تری فور بگی خیلی کلاست همچین بالا نمی ره!

نیلوفر چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

چرا دیه با من بودی... آقا دیه با من بودی:-s
خودت گفتی یه قسمتشو با تو بودم:(
بودی دیه نه؟
نـــــــــــه... آقا دیه:(( ضایعم نکن

خودت گفتی با من بودی اههههههه:((

[:S048:]

آرمینا چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 03:28 ق.ظ

در مورد پارت سه ، گمون نمیکنی یه کم بی انصافی کرده باشی ؟


ضمنا ، من از وقتی پام رو به نت گذاشتم این حرکت ایگنور کردن رو مزخرف ترین و (----) ترین حرکت دونستم و به همه هم گفتم از این (--) خوری های اضافه نکنید و مث دو تا انسان عاقل و بالغ بشینین صحبت کنین، کو گوش شنوا ؟!

پ.ن : سانسور کردم چون خیلی بد بودن و گفتم چون باید عمق تنفر رو میرسوندم !

sahar دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.harry-james-potter.blogfa.com

سلام سهراب .. !!!

اینروزا معمولا تهدید به ایگنور میکنن و وقتی میگی باشه مشکلی نیس ایگنور کن .. یارو میگه من قسم خوردم کسی و ایگنور نکنم ... ولی دیگه به من پی ام نده ... !!
هین هین !!

این اهنگو هم دانلود کردم و فیض بردم .. قشنگ بود !!

تولدش هم مبارک !!

وقتی یه نویسنده چرت و پرت مینویسه .. چرا کسی به خاطرش بیاد؟

الی دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.eloonak.blogsky.com

اه! باب این تایید نظرات رو بردارید. آدم نظر خودش رو نمی بینه
هین، فک کنم این رو یادم رفت:
منظور من این نبود که تو با بقیه فرق نداری، منظور من این بود که تو از نظر فرق داشتن، با دیگرون فرق نداری یعنی همه آدما با هم فرق دارن. هین توضیحش سخته. می تونی:
1- بی خیالش شی
2- از بابا بزرگت توضیحش رو بپرسی

الی دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.eloonak.blogsky.com

جواب:
۱- قصد نصیحت نبود، ببخشین. هر چند نبخشی هم مشکل خاصی نیست
2- این مورد رو برای هر دو نفری که خواستی به کار ببره، درسته البت من نگفتم تو رو بهتر از خودت می شناسم. گفتم بقیه (که یکیش خودم باشم) رو بهتر میشناسم
3- نگفتم!
4- لبخند هم نزدم! حالم خوش نیست
5- این از اون حرفاست ها! کف می کنید ولی خودتون رو ... lol اوکی، جدی نگیر.
-----------
در کل منظور از نظر قبلی این بود:
1- همیشه همه آدم ها با بقیه فرق دارن و چون آدم بقیه رو از دید خودش نگاه می کنه، فرق بین بقیه رو متوجه نمیشه و مردم رو به من و بقیه تقسیم بندی می کنم در حالی که باید بگی من و بقیه ها! هر چند کار سختیه و نمی تونم ادعا کنم که خودم از عهده اش بر میام
2- مردم (چه من چه تو چه بابابزرگامون چه مرحوم اسحاق نیوتن) وقتی عصبانی هستن، بیشتر جبهه گیری می کنن و بیشتر بقیه ها رو بقیه می بینن
* الآن فک کنم دیگه واقعا "ناصح" شدم

نیما دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 03:41 ق.ظ http://www.omidepuch.mihanblog.com

به نام حق
با سلام!

اون شعره جالب بود! هر چند یکم زیادی تند رفته بود!‌

من هنوز خیلی نمی شناسمت اما در مورد قسمت 3: شماره 1 و 2 رو همه دارن هر چند هر کسی قبولش نداره.

شماره 3 رو نمی فهمم منظورتو. شماره 4 و 5 نظری ندارم. اما شماره 6 نمیتونی در مورد همه اینطوری قضاوت کنی! شماره 7 هم دیگران میتونه شامل همه باشه! نباید اینطوری در مورد همه قضاوت کنی!
در مورد مرزها هم خیلیا هستن که می شکنن اما خب خیلیا هم محدود تر می کنن همیشه!


مرسی

سهراب (پاسخ به نظرات) دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 03:34 ق.ظ http://igw.blogsky.com

نسیم : سلامت باشی

نیلوفر : کسی با تو نبود

مصطفی : خیلی ها ممکنه همه هشت تفاوت رو نداشته باشن ! اما تفاوت اول قطعا برای همه هست ! برای همه دیگران !

چرت : ممنون از نظر پربارت !

الیاس : پنج تا شباهت عمده بین تو و پدربزرگ من وجود داره :

1- هردو عادت دارین نصیحت بکنید من رو
2- هردو فکر میکنید حرفاتون درسته و من رو بهتر از خودم میشناسین
3- هر دو در جواب حرف بالا میگین وقتی بزرگ بشی خودت متوجه میشی.
4- هردو در جواب حرف شماره 3 سکوت میکنید و لبخند میزنید.
5- هردو بعد از اینکه میفهمید من چقدر خود شناختمتون کف میکنید ولی خودتون رو همچنان ناصح نشون میدین !

الی شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 03:54 ب.ظ http://eloonak.blogsky.com

دو تا شباهت عمده بین تو و دیگران:
۱- هر دو تون فک می کنید با بقیه فرق دارید
۲- هر دو تون وقتی عصبانی هستین بیشتر در مورد فکر اولتون مطمئن میشید [:S048:]

چرت شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.chertnevis.blogfa.com

هوم...

مصطفی شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 04:11 ق.ظ

این روزها همه ایگنور میکنند شما چطور؟! [:S048:]
اگه در بین دیگران من هم جا میگیرم! کاملا باهات مخالفم!

نیلوفر شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 02:02 ق.ظ

خودتی!!!!!!!!!!!!

( با صدای بلند و فریاد بخون اینو:دی)

نسیم شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.nassim2008.blogfa.com

تولد وبلاگت مبارک باشه یا بود[:S048:]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.